ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК ЯК НОВИЙ ЗАСІБ ПОДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
Ключові слова:
електронний підручник, навчальний процес, інформаційно-комунікаційні технології, дисципліни, професійна діяльністьАнотація
У сучасних умовах розвитку суспільства, значна увага приділяється інформатизованому супроводу будь-якої професійної діяльності. Застосування нових засобів обміну інформацією дозволяє спростити процес професійного обміну знаннями та досвідом. Насамперед, це актуально у навчальному процесі, де використовуються навчальні і тестуючі програми з різних дисциплін. Аналіз особливостей структурної організації, дидактичних функцій та переваг застосування електронних підручників дозволяють показати їх ефективність у сприянні підвищенню рівня зацікавленості користувачів та позитивний вплив на особистісний розвиток студента, його якісну підготовку під час процесу навчання.
Посилання
Ибрагимов И. М. Информационные технологии и средства дистанционного обучения / И. М. Ибрагимов; под. ред. А. Н. Ковшова. – М.: Академия, 2005. – 224 с.
Кадемія М. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальному процесі: Навчальний посібник / М. Ю. Кадемія, І. Ю. Шахіна. – Вінниця, ТОВ «Планер». – 2011. – 220 с.
Усик В. В. Розробка електронного підручника як один із засобів підвищення ефективності навчання у вищих учбових закладах / В. В. Усик, О. М. Астапов // Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. – 2011. – № 2. – С. 209–212.
Вуль В. А. Электронные издания / В. А. Буль. – М.СПб.: Изд-во «Пет-ский институт печати», 2001. – 308 с.
Волкова Н. П. Педагогіка: навч. посіб. Вид. 2-ге, перероб., доп. / Н. П. Волкова. – К.: Академвидав, 2007. – 616 с.
Беляев М. И., Гриншкун В. В., Краснова Г. А. Технология создания электронных средств обучения [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://uu.vlsu.ru/files/Tekhnologija_sozdanija_EHSO.pdf.
Вембер В. П. Методичні основи проектування та використання електронного підручника з інформатики для загальноосвітньої школи: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.02 «теорія і методика навчання (інформатика)» / Вембер В. П.; НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К., 2008. – 20 с.
Полянський П. Про переваги і вразливі місця електронних підручників [Електронний ресурс] / П. Полянський // Освіта.ua. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/school_today/16840/
Федорчук В. Інтерактивні технології та їх використання у навчальному процесі вищої школи / В. Федорчук // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. – 2009. – Ч. 3. – С. 180–185.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.