МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ З ІСТОРІЇ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФОРМАТИКИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ УКРАЇНИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХ – ПОЧАТОК ХХІ СТ.)
Ключові слова:
методологія, інформатика, інформатизація, вища школа України, методологічні проблемиАнотація
У статті проведений аналіз методології наукового дослідження розвитку інформатики та інформаційних технологій у вищих навчальних закладах України впродовж другої половини ХХ – початку ХХІ ст. Обґрунтовано використання фундаментальних принципів та методів, загальнонаукових методів та сукупності методів і технологій, що застосовувалися для розв’язання конкретних спеціальних дослідницьких завдань. Крім того, обґрунтовано необхідність з’ясування методологічних особливостей процесу інформатизації вищих навчальних закладів України та необхідність уточнення понятійно-категоріального апарату.
Посилання
Ріжняк Р. Я. Розвиток інформатики та інформаційних технологій у вищих навчальних закладах України у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття [монографія] / Р. Я. Ріжняк, заг. ред. В. М. Орлика. – Кіровоград: Видавництво «Код», 2014. – 436 с. 2. Глушков В. М. Кибернетика (Краткий исторический очерк развития кибернетики в АН УССР) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ogas.kiev.ua/glushkov/kybernetyka-kratkyj-ystorycheskyj-ocherk-razvytyya-kybernetyky-v- ussr-494. 3. Смолій В. А. Про пошук нових теоретичних та методологічних підходів до вивчення історії України (погляд з кінця XX ст.) / В. А. Смолій // Матеріали Всеукраїнської науково-освітньої конференції «Історична спадщина науки й історії» (погляд з кінця XX ст.). – Глухів, 1996. 4. Реєнт О. П. Криза сучасної історичної науки: методологічний і джерелознавчий аспекти / О. П. Реєнт // Наука та наукознавство. – 1998. – № 2. – С. 42–52. 5. Енциклопедія кібернетики / [Відпов. ред. Глушков В. М.]. – Т. 1 (А-Л). – К.: Головна редакція української радянської енциклопедії, 1973. – 584 с. 6. Основи інформаційного права України [B. C. Цимбалюк, В. Д. Гавловський, В. В. Гриценко та ін.]; За ред. М. Я. Швеця, Р. А. Калюжного та П. В. Мельника., навч. посіб. – К.: Знання, 2004. – 274 с. 7. The Impact of E-Learning, in: Bruck, P. A.; Buchholz, A.; Karssen, Z.; Zerfass, A. (Eds). E-Content: Technologies and Perspectives for the European Market. Berlin: Springer-Verlag, pp. 79–96. 8. Апшай Н. І. Стратегічні орієнтири розвитку бібліотек вищих навчальних закладів в умовах реформування освіти в Україні: автореф. дис. ... канд. іст. наук 07.00.08 «Книгознавство, бібліотекознавство, бібліографознавство» / Н. І. Апшай. – Х.: ХДАК, 2005. – 21 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.





