ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ СУСПІЛЬСТВА І ВЛАДИ

Автор(и)

  • Ігор Дацків
  • Оксана Ляшенко

Ключові слова:

нформація, інформаційна політика, інформаційні технології, інформаційний простір, засоби масової інформації

Анотація

У статті розглядаються найважливіші напрямки інформаційної політики держави в аспекті їх впливу на реформування різноманітних сфер життя суспільства: сфери управління суспільством, інформатизації, інформаційних технологій і їх ролі в політичному процесі, місцю і ролі засобів масової інформації на процес реформування, а також значення інформаційної безпеки.

Посилання

Арістова І. В. Державна інформаційна політика: організаційно-правові аспекти / Університет внутрішніх справ / О. М. Бандурко (заг. ред.). – Харків: УВС, 2000. – 368 с. Арістова І. В. Теоретичні засади державного управління в інформаційній сфері / І. В. Арістова // Правова інформатика. – 2008. – № 2(18). – С. 5–10. 2. Бондар Ю. В. Національний інформаційний простір новітньої України: становлення та функціонування у процесі політичної трансформації суспільства / Ю. В. Бондар; Міжрегіональна академія управління персоналом. – К.: МАУП, 2007. – 184 с. 3. Дубас О. П. Інформаційно-комунікаційний простір: культурно-політичні детермінанти: монографія / О. П. Дубас; ред.: О. Дубчак. – К.: Генеза, 2011. – 255 c.; Дубас О. П. Інформаційний розвиток сучасної України у світовому контексті / О. П. Дубас. – К.: Генеза, 2004. – 208 c. 4. Мосенко Ю. О. Державна інформаційна політика України: організаційно-правові аспекти здійснення: автореф. дис.. ... канд. юрид. наук: 12.00.07 «Адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право» / Ю. О. Мосенко. – К., 2011. – 19 с. 5. Мураховський А. Л. Концепція національної інформаційної політики – стратегія розбудови інформаційного суспільства і захисту інформаційного суверенітету / А. Л. Мураховський // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – К., 2004. – Вип. 50. – Ч. 1. – С. 14–16. 6. Несвіт Г. П. Інформаційна політика як фактор трансформації суспільства / Г. П. Несвіт // Актуальні проблеми політики: Зб. наук. пр. (Відп. ред. Кормич Л. І.). – Вип. 10. – Одеса: Астропринт, 2001. – С. 326–332. 7. Мак-Квейл Д. Теорія масової комунікації / Д. Мак-Квейл; [пер. з англ. О. Возьна, Г. Сташків]. – Львів: Літопис, 2010. – 583 с. 8. Хорунжий Г. Інформаційна політика: сутність і проблеми / Г. Хорунжий // Друкарство. – 1999. – № 4 (27). – С. 4–5. 9. Чубукова О. Інформаційний вибух? Інформаційний голод / О. Чубукова // Віче. – 2000. – № 2. – С. 133–140. 10. Дубас О. П. Інформаційний розвиток сучасної України у світовому контексті: політологічний аналіз: дис.. ... канд. політ. наук / О. П. Дубас. – К., 2044. – 238 с. 11. Галицька Т. В. Теоретико- методологічні засади інформаційної політики / Т. В. Галицька // Міжнародні відносини. – К., 2002. – Вип. 24. – С. 155–158. – «Серія: «Міжнародні відносини». 12. Литвиненко О. Інформаційні впливи на пострадянське суспільство / О. Литвиненко // Політична думка. – 2001. – № 1–2. – С. 44–47. 13. Кащавцева С. Политическая коммуникация: проблемы, ожидания, возможности / C. Кащавцева // Социология: теория, методы, маркетинг. – 2002. – № 1. – С. 101–108. 14. Дуцик Д. ЗМІ як комунікативний засіб між громадським суспільством та державою / Д. Дуцик // Нова політика. – 2001. – № 2. – С. 11–15. 15. Зернецька О. В. Трансформація типів новинних передач в політичній комунікації / О. В. Зернецька // Нова політика. – 2000. – № 1. – С. 52–54. 16. Юревич А. В. Наука и СМИ / А. В. Юревич // Политические исследования. – 2001. – № 3. – С. 63–72. 17. «Четверта колона»: свобода і незалежність мас-медіа в Україні / Піховшек В., Чекмишев О., Ганжа В. – К.: Агентство «Україна», 1997. – 250 с. 18. Дубас О. Засоби масової інформації як «четверта влада» / О. Дубас // Борисфен. – 2002. – № 10 (136). – С. 16–17. 19. Королько В. Г. Паблік рілейшинз. Наукові основи, методика, практика: Підручник / В. Г. Королько. – К.: Вид. дім. «Скарби», 2001. – 399 с. 20. Костенко Н. Масова комунікація / Н. Костенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 1998. – № 6. – С. 127–151. 21. Туроу Л. Будущее капитализма. Как экономика сегодняшнего дня формирует мир завтрашний / Новая постиндустриальная волна на Западе. Антология / Л. Туроу. – М.: Academia, 1999. – 640 с. 22. Соловьев А. И. Политическая коммуникация: к проблеме теоретической идентификации / А. И. Соловьев // Политические исследования. – 2002. – № 3. – С. 5– 17. 23. Кастельс М. Информационная эпоха. Экономика. Культура. Общество / М. Кастельс. – М.: Высшая школа экономики, 2001. – 608 с. 24. Королько В. Передвыборная коммуникационно- агитационная кампания: политический феномен, структура, функции / В. Королько // Социология: теория, методы, маркетинг. – 2002. – № 2. – С. 86–106. 25. Чилкот Рональд Х. Теории сравнительной политологии. В поисках парадигмы [Пер с англ.] / Х. Чилкот Рональд. – М.: ИНФРА-М, Весь мир, 2001. – 560 с. 26. Бебик В.М. Політичний маркетинг і менеджмент / В.М. Бебик. – К.: МАУП, 1996. – 144 с. 27. Костенко Н. Украинские масс-медиа и свобода информации / Н. Костенко, А. Кривенко И. Слисаренко и др. // Политическая мысль. – 1994. – № 4. – С. 48–56. 28. Владимиров В. Комерційна журналістика як галузь інформаційного бізнесу / В. Владимиров. – Луганськ, 1995. – 141 с. 29. Медіаосвіта та медіа грамотність / [Ред.-упор. В. Ф. Іванов, О. В. Волошенюк; За редакцією В. В. Різуня]. – К.: Центр вільної преси, 2012. – 352 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-11-30