INFORMATION POLICY OF UKRAINE: PROBLEM OF SOCIETY – GOVERNMENT COOPERATION

Authors

  • Igor Danskiv
  • Oksana Lyashenko

Keywords:

information, information policy, information technology, information space, the media

Abstract

In article the major areas of information policy in terms of their impact on the reform of various spheres of society: the government management, information technologies implementation and their role in the political process have been analyzed. Place and role of the media in the reform process and the importance of information security are point out.

References

Арістова І. В. Державна інформаційна політика: організаційно-правові аспекти / Університет внутрішніх справ / О. М. Бандурко (заг. ред.). – Харків: УВС, 2000. – 368 с. Арістова І. В. Теоретичні засади державного управління в інформаційній сфері / І. В. Арістова // Правова інформатика. – 2008. – № 2(18). – С. 5–10. 2. Бондар Ю. В. Національний інформаційний простір новітньої України: становлення та функціонування у процесі політичної трансформації суспільства / Ю. В. Бондар; Міжрегіональна академія управління персоналом. – К.: МАУП, 2007. – 184 с. 3. Дубас О. П. Інформаційно-комунікаційний простір: культурно-політичні детермінанти: монографія / О. П. Дубас; ред.: О. Дубчак. – К.: Генеза, 2011. – 255 c.; Дубас О. П. Інформаційний розвиток сучасної України у світовому контексті / О. П. Дубас. – К.: Генеза, 2004. – 208 c. 4. Мосенко Ю. О. Державна інформаційна політика України: організаційно-правові аспекти здійснення: автореф. дис.. ... канд. юрид. наук: 12.00.07 «Адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право» / Ю. О. Мосенко. – К., 2011. – 19 с. 5. Мураховський А. Л. Концепція національної інформаційної політики – стратегія розбудови інформаційного суспільства і захисту інформаційного суверенітету / А. Л. Мураховський // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – К., 2004. – Вип. 50. – Ч. 1. – С. 14–16. 6. Несвіт Г. П. Інформаційна політика як фактор трансформації суспільства / Г. П. Несвіт // Актуальні проблеми політики: Зб. наук. пр. (Відп. ред. Кормич Л. І.). – Вип. 10. – Одеса: Астропринт, 2001. – С. 326–332. 7. Мак-Квейл Д. Теорія масової комунікації / Д. Мак-Квейл; [пер. з англ. О. Возьна, Г. Сташків]. – Львів: Літопис, 2010. – 583 с. 8. Хорунжий Г. Інформаційна політика: сутність і проблеми / Г. Хорунжий // Друкарство. – 1999. – № 4 (27). – С. 4–5. 9. Чубукова О. Інформаційний вибух? Інформаційний голод / О. Чубукова // Віче. – 2000. – № 2. – С. 133–140. 10. Дубас О. П. Інформаційний розвиток сучасної України у світовому контексті: політологічний аналіз: дис.. ... канд. політ. наук / О. П. Дубас. – К., 2044. – 238 с. 11. Галицька Т. В. Теоретико- методологічні засади інформаційної політики / Т. В. Галицька // Міжнародні відносини. – К., 2002. – Вип. 24. – С. 155–158. – «Серія: «Міжнародні відносини». 12. Литвиненко О. Інформаційні впливи на пострадянське суспільство / О. Литвиненко // Політична думка. – 2001. – № 1–2. – С. 44–47. 13. Кащавцева С. Политическая коммуникация: проблемы, ожидания, возможности / C. Кащавцева // Социология: теория, методы, маркетинг. – 2002. – № 1. – С. 101–108. 14. Дуцик Д. ЗМІ як комунікативний засіб між громадським суспільством та державою / Д. Дуцик // Нова політика. – 2001. – № 2. – С. 11–15. 15. Зернецька О. В. Трансформація типів новинних передач в політичній комунікації / О. В. Зернецька // Нова політика. – 2000. – № 1. – С. 52–54. 16. Юревич А. В. Наука и СМИ / А. В. Юревич // Политические исследования. – 2001. – № 3. – С. 63–72. 17. «Четверта колона»: свобода і незалежність мас-медіа в Україні / Піховшек В., Чекмишев О., Ганжа В. – К.: Агентство «Україна», 1997. – 250 с. 18. Дубас О. Засоби масової інформації як «четверта влада» / О. Дубас // Борисфен. – 2002. – № 10 (136). – С. 16–17. 19. Королько В. Г. Паблік рілейшинз. Наукові основи, методика, практика: Підручник / В. Г. Королько. – К.: Вид. дім. «Скарби», 2001. – 399 с. 20. Костенко Н. Масова комунікація / Н. Костенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 1998. – № 6. – С. 127–151. 21. Туроу Л. Будущее капитализма. Как экономика сегодняшнего дня формирует мир завтрашний / Новая постиндустриальная волна на Западе. Антология / Л. Туроу. – М.: Academia, 1999. – 640 с. 22. Соловьев А. И. Политическая коммуникация: к проблеме теоретической идентификации / А. И. Соловьев // Политические исследования. – 2002. – № 3. – С. 5– 17. 23. Кастельс М. Информационная эпоха. Экономика. Культура. Общество / М. Кастельс. – М.: Высшая школа экономики, 2001. – 608 с. 24. Королько В. Передвыборная коммуникационно- агитационная кампания: политический феномен, структура, функции / В. Королько // Социология: теория, методы, маркетинг. – 2002. – № 2. – С. 86–106. 25. Чилкот Рональд Х. Теории сравнительной политологии. В поисках парадигмы [Пер с англ.] / Х. Чилкот Рональд. – М.: ИНФРА-М, Весь мир, 2001. – 560 с. 26. Бебик В.М. Політичний маркетинг і менеджмент / В.М. Бебик. – К.: МАУП, 1996. – 144 с. 27. Костенко Н. Украинские масс-медиа и свобода информации / Н. Костенко, А. Кривенко И. Слисаренко и др. // Политическая мысль. – 1994. – № 4. – С. 48–56. 28. Владимиров В. Комерційна журналістика як галузь інформаційного бізнесу / В. Владимиров. – Луганськ, 1995. – 141 с. 29. Медіаосвіта та медіа грамотність / [Ред.-упор. В. Ф. Іванов, О. В. Волошенюк; За редакцією В. В. Різуня]. – К.: Центр вільної преси, 2012. – 352 с.

Published

2023-11-30