ПОЛІТИКА США ІЗ ЗАЛУЧЕННЯ ПРИВАТНОГО СЕКТОРУ ДО ВИКОРИСТАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ КОСМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (КІНЕЦЬ 1980 – ПОЧАТОК 1990-Х РР.)

Автор(и)

  • Людмила Журавльова

Ключові слова:

космічна діяльність, комерціалізація космосу, комерційний ефект, космічний бізнес

Анотація

Розглядається процес формування нових підходів у космічній політиці США до комерційного використання космічного простору. Виділяються і аналізуються окремі напрямки використання результатів космічної діяльності США у комерційних цілях.

Посилання

Крутских А. В. Космос в политическом измерении / А. В. Крутских // Международные процессы. – Май- август 2007. – Том 5. – № 2 (14). – С. 10–14. 2. Прошин Д. В. Політика адміністрації Р. Рейгана в галузі дослідження і використання космічного простору (1981–1989 рр.):дис. кандидата істор. наук: 07.00.02 / Д. В. Прошин. – Дніпропетровськ, 2001. – 196 с. 3. Хозин Г. С. Великое противостояние в космосе (СССР– США): свидетельства очевидца / Г. С. Хозин. – М.: Вече, 2001. – 416 с., ил. 4. Шумилин А. А. Авиационно- космические системы США / А. А. Шумилин. – М.: Вече, 2005. – 528 с. 5. Reed B. M. The Virginia Space Flight Center Model for an Integrated Federal / B. M. Reed / Commercial Launch Range. – Space technology and application international forum – 2000. AIP Conference Proceedings. – Volume 504. – P. 1165–1168 (2000). 6. “Commercial Space Industry in the Year 2000: A Market Forecast,” The Center for Space Policy (CSP), Inc., Cambridge, Massachusetts, June 1985 // Exploring the Unknown: Selected Documents in the History of the U.S. Civil Space Program: In 5 vols. / NASA. – Wash., D. C., 1999. – Vol. IІІ: Using Space. – P. 475, 478. 7. Fuller C. L. The White House, Memorandum for the Cabinet Council on Commerce and Trade, “Commercial Space Initiatives”, April 10, 1984 / Craig L. Fuller // Exploring the Unknown: Selected Documents in the History of the U.S. Civil Space Program: In 5 vols. / NASA. – Wash., D. C., 1999. – Vol. IІІ: Using Space. – P. 502. 8. Waldrop M. NASA Cuts Flights, Sets New Shuttle Price / M. Waldrop // Science. – 1982. – Vol. 217. – N 4554. – P. 35. 9. Waldrop M. The Commercialization of Space / M. Waldrop // Science. – 1983. – Vol. 221. – N 4618. – P. 1353–1354. 10.“Commercial Space Launch Act”, October 30, 1984. – Режим доступу: http://www.princeton.edu/~ota/disk2/1985/8513/ 851316.PDF. 11. Hertzfeld H. R. Commercial Space and Spacepower / Henry R. Hertzfeld // Toward a Theory of Spacepower: Chapter 5. – Режим доступу до документу: http://www.ndu.edu/press/space-Ch5.html. 12. Land Remote Sensing Policy Act. – Public Law 102–555, signed October 28, 1992 (106 Stat. 4163) repeals the Land Remote-Sensing Commercialization Act of 1984 5. – Режим доступу: http://thomas.loc.gov/cgi-bin/query/z?c102:H.R.6133.ENR. 13. NSD. № 30, “National Space Policy”, November 2, 1989. – Режим доступу: http://www.bushlibrary.tamu.edu/ research/pdfs/nsd/nsd30.pdf. 14. NSPD №3, “U.S. Commercial Space Policy Guidelines.”, February. 11, 1991. – Режим доступу: http://www.marshall.org/pdf/materials/864.pdf. 15. Space Launch Report, December 31, 2011. – Режим доступу: http://www.spacelaunchreport.com/logdec.html. 16. Statement on Signing the “Commercial Space Launch Act”, October 30, 1984. – Режим доступу: http://www.reagan.utexas.edu/archives/speeches/1984/ 103084i.htm

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-11-30