ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ: ПРИЙОМИ ТА МЕТОДИ ЕЙДЕТИКИ

Автор(и)

  • Леся Назаревич Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя

Ключові слова:

ейдетика, наочність, образність, асоціація, метод

Анотація

У статті порушено питання, пов’язані з проблемою мовної адаптації студентів зарубіжних країн. Акцентовано на ейдетиці як способові подачі навчального матеріалу під час вивчення української мови іноземцями. Розглянуто основний принципи ейдетики — наочність, а також деякі методи: ланцюжковий, піктографічний, фонетичних асоціацій, парадоксальних вербальних перетворень, що базуються на розвитку образного мислення та є інструментом швидкого й ефективного засвоєння нового матеріалу.Розраховано на викладачів-мовників.

Посилання

Антощук Є. В. Знайомтесь, ваша пам'ять [Текст] : швидка педагогічна допомога від Української школи ейдетики / Є. В. Антощук. — К. : Вирій, 2009. — 192 с.

Антощук Є. В. Метод невербальних асоціацій [Текст] / Є. Антощук // Завуч. — 2007. — № 30. — С. 13-14.

Антощук Є. В. Швидка педагогічна допомога / Є. Антощук // Початкова освіта – 2000. — № 3 (51) – С. 3.

Матюгин И. Ю. Как запоминать иностранные слова [Текст] / И. Ю. Матюгин — М. : Ейдос, 2009. — 154 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-15

Номер

Розділ

Статті