ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ: ПРИЙОМИ ТА МЕТОДИ ЕЙДЕТИКИ
Ключові слова:
ейдетика, наочність, образність, асоціація, методАнотація
У статті порушено питання, пов’язані з проблемою мовної адаптації студентів зарубіжних країн. Акцентовано на ейдетиці як способові подачі навчального матеріалу під час вивчення української мови іноземцями. Розглянуто основний принципи ейдетики — наочність, а також деякі методи: ланцюжковий, піктографічний, фонетичних асоціацій, парадоксальних вербальних перетворень, що базуються на розвитку образного мислення та є інструментом швидкого й ефективного засвоєння нового матеріалу.Розраховано на викладачів-мовників.
Посилання
Антощук Є. В. Знайомтесь, ваша пам'ять [Текст] : швидка педагогічна допомога від Української школи ейдетики / Є. В. Антощук. — К. : Вирій, 2009. — 192 с.
Антощук Є. В. Метод невербальних асоціацій [Текст] / Є. Антощук // Завуч. — 2007. — № 30. — С. 13-14.
Антощук Є. В. Швидка педагогічна допомога / Є. Антощук // Початкова освіта – 2000. — № 3 (51) – С. 3.
Матюгин И. Ю. Как запоминать иностранные слова [Текст] / И. Ю. Матюгин — М. : Ейдос, 2009. — 154 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.