НІМЕЦЬКА ТА АНТИБІЛЬШОВИЦЬКА ГРАФІЧНА ПРОПАГАНДА В УМОВАХ ОКУПАЦІЙНОГО ПОВСЯКДЕННЯ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ (1941–1944 РР.)
Ключові слова:
Друга світова війна, Україна, нацистський ідеологічний апарат, політичний плакат, карикатураАнотація
У статті аналізується плакатна продукція, що розповсюджувалася на окупованій території України. Досліджені особливості плакатної графіки у контексті антибільшовицької пропаганди.Визначені основні вектори агітаційно-пропагандистської кампанії, в якій одним з основних важелів виступили друковані зображувальні матеріали. На основі об’ємного графічного матеріалу розглядаються образи, сюжети та персонажі графічної продукції, їх семантичне значення і вплив на свідомість окупованого населення в умовах повсякдення війни.
Посилання
Титаренко Д. Звіти батальйону пропаганди U як джерело з питання про вплив нацистської пропаганди на населення окупованої України / Д. Титаренко // Друга світова війна і доля народів України: Матеріали Всеукраїнської наукової конференції. – К.: Сфера, 2005. – С. 165–171. 2. Михайлюк М. В. Агітаційно-пропагандистська діяльність органів німецької окупаційної влади серед населення україни у 1941–1944 рр.: дис. канд. іст. наук: 07.00.01 / Михайлюк Марина Володимирівна – Київ, 2006. – 287 с. 3.Салата О. О. Формування німецького інформаційного простору в Рейхскомісаріаті «Україна» та в зоні військової адміністрації (червень 1941–1944 рр.). Монографія / О. О. Салата. – Донецьк: Норд-Прес, 2010. – 361 с. 4. Україна в Другій світовій війні у документах. Збірник німецьких архівних матеріалів / [Упор. В. Косик]. – Львів: Львівський державний університет ім. І. Франка, 1998. – Т. 2. – 383 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.