МАГІЧНИЙ РЕАЛІЗМ У РОМАНАХ ДАНІЕЛИ ГОДРОВОЇ
Ключові слова:
магічний реалізм, літературний експеримент, чеська література, привиди, містоАнотація
Стаття присвячується творчості видатної чеської письменниці Даніелі Годрової. Мета статті – представлення тих елементів повістей Годрової, що виникли в дусі магічного реалізму. З огляду на те, що для чеської літератури ця течія є досить незвиклою, творчість Д.Годрової можна вважати своєрідним літературним експериментом. В статті наводяться приклади досконалого поєднання письменницею теорії літератури з белетристикою. Особливу увагу звернено на ті її твори, в яких зображується Прага – місто, наповнене привидами минулого. З метою більш глибокого аналізу проблематики в статті були використані матеріали зі специфіки розвитку магічного реалізму в світі взагалі, і в сучасній чеській літературі зокрема.
Посилання
A. Zachová, Iniciace a její tematizace v umìlecké próze 20. století [w:] „Bohemistyka”, 2005, nr 1.
A. Gawarecka, Danieli Hodrovej mit i poetyka miasta [w:] „Porównania”, 2007, nr 4.
D. Hodrová, Komedie, Ostrava, 2003.
D. Hodrová, Kukly, Praha, 1991.
D. Hodrová, Perunův den, Praha, 1994.
D. Hodrová, Podobojí, Praha, 1991.
D. Hodrová, Théta, Praha, 1991.
D. Hodrová, Vyvolávání, Praha, 2010.
D. Hodrová, Ztracené děti, Praha, 2007.
I Myšková, Rozhovor s Danielou Hodrovou, nositelkou státní ceny za literaturu, http://www.rozhlas.cz/mozaika/literatura/_zprava/rozhovor-s-danielou-hodrovou- nositelkou-statni-ceny-za-literaturu—972272, odczyt z dnia: 30.10.2014.
J. Lehár, Česká literatura od počátků k dnešku, Praha, 2008.
M. Balcerzak, Zjawy, upiory, sobowtóry... „Romantyczne” transgresje w powieści Podobojí Danieli Hodrovej [w:] „Poznańskie Studia Slawistyczne”, 2011, nr 1.
Słownik terminów literackich, pod red. J. Sławińskiego. Wrocław, 2000.
L. Engelking, Szukanie pamięci. Z Danielą Hodrovą rozmawia Leszek Engelking [w:] „Literatura na Świecie”, 1996, nr 3.
W. Biernacki, Biała Góra 1620, Gdańsk, 2006.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.