ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ І ТЕХНОЛОГІЙ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОІНСТРУМЕНТУ

Автор(и)

  • Г. В. ТЕРЕЩУК
  • Ю. О. ТУРАНОВ
  • В. В. ПОНЯТИШИН

Ключові слова:

вчитель трудового навчання і технологій, електроінструмент, організаційно-педагогічні умови

Анотація

Вказано чинники, що визначають доцільність поглибленого вивчення електроінструменту майбутніми вчителями трудового навчання і технологій: зростання ринку електроінструменту; розробка нових типів інструменту; широке використання електроінструменту в домашніх майстернях і в умовах індивідуального виробництва; наявність питань щодо вивчення електроінструменту в програмах трудового навчання і навчання технологій, профільного навчання старшокласників, навчання учнів закладів професійно-технічної освіти. Встановлено організаційно-педагогічні умови формування у студентів умінь роботи електроінструментом: організація самоосвіти; розробка і впровадження у навчальний процес дидактичного забезпечення; здійснення професійної підготовки майбутніх учителів в умовах практико-орієнтованого навчання, виготовлення виробів з використанням електроінструменту.

Посилання

Браун Д. Энциклопедия методов обработки дерева: справочник; пер. с англ. Ю. Суслова / Д. Браун. – М.: АСТ Астрель, 2005. – 176 с.

Джексон А. Энциклопедия работ по дереву; пер. с англ. Ю. Е. Суслова / А. Джексон, Д. Дэй. – М.: Астрель, 2005. – 319 с.

Мировая статистика объемов продаж электроинструментов [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.santaflat.ru/mirovaya_statistika.php.

Скринько Н. В. Дослідження тенденцій ринку будівельних інструментів / Н. В. Скринько, О. О. Будалова. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/18_ENXII_2015/Economics/6_195423.doc.htm.

Цісарук В. Ю. Формування у майбутніх вчителів трудового навчання умінь і навичок роботи з електроінструментами у процесі вивчення курсу «Художня обробка деревини» / В. Ю. Цісарук // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету: Педагогічні науки. – 2010. – № 2. – С. 212–215.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-01

Номер

Розділ

УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ