ВЕБІНАР ЯК ІНТЕРАКТИВНЕ МЕРЕЖЕВЕ НАВЧАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ (НА ПРИКЛАДІ ДИСЦИПЛІНИ «СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ: ІНТЕРНЕТ, ТЕЛЕБАЧЕННЯ»)

Автор(и)

  • ГАЛИНА СИНОРУБ
  • НАТАЛЯ ДРАГАН-ІВАНЕЦЬ

Ключові слова:

вебінар, навчання з використанням дистанційних технологій, Zoom, інтерактивні технології

Анотація

Розглянуто специфіку освітнього процесу в умовах дистанційного навчання, особливості використання інструментів та сервісів, які допоможуть створити якісний навчальний контент. Закцентовано увагу на автономії вибору методів, засобів, платформ, інтерактивних технологій для здійснення повноцінного освітнього процесу і проаналізовано можливості їх використання в Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка. Обґрунтовано вибір презентації індивідуальних навчально-дослідних завдань (ІНДЗ) з дисципліни «Спеціалізація: інтернет, телебачення» студентів спеціальності «Журналістика» у формі вебінарів. Представлено наукові підходи до розуміння поняття «вебінар». Визначено основні правила підготовки і проведення вебінару. Зосереджено увагу на технічних особливостях організації вебінарів. Розглянуто види вебінарів: навчальний вебінар, інформаційний вебінар, вебінар-тренінг, консультаційний вебінар (вебінар-підтримка), консультаційний вебінар (вебінар-підтримка). Окреслено особливості проведення авторських вебінарів четвертокурсниками – майбутніми журналістами. Охарактеризовано тематику ІНДЗ, зміст доповідей, специфіку створення презентацій і використання технічних програм. Виокремлено позитивні і негативні сторони у проведенні та організації вебінарів. Констатовано на важливості інтерактивності між учасниками онлайн-заняття. Зосереджено увагу на порадах та рекомендаціях здобувачів вищої освіти щодо застосування таких форм занять у навчальному процесі.

Посилання

Вебінар як форма проведення навчального заняття. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://vseosvita.ua/library/vebinar-ak-forma-provedenna-navcalnogo-zanatta-182487.html.

Вебінар як форма дистанційного інтерактивного навчання. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://osvita.ua/vnz/43979/.

Баранцева К. Методичні поради з проведення вебінарів / К. Баранцева, С. Свешніков. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://2014.moodlemoot.in.ua/course/view.php?id=52&lang.

Морзе Н. Методичні особливості вебінарів як інноваційної технології навчання / Н. Морзе, О. Ігнатенко. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/918/1/N_Morze_O_Ihnatenko_ITO_4.pdf.

Центр дистанційного навчання ТНПУ. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://elr.tnpu.edu.ua/course/view.php?id=2378.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-04-30