Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Архіви
Про журнал
Мета та завдання
Публікаційна етика
Положення про авторські права
Порядок рецензування рукописів статей
Політика відкритого доступу
Розгляд інформації та звернень
Авторам
Умови публікації
Напрями досліджень
Вимоги до оформлення статей
Приклад оформлення
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 3 (2014): Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
№ 3 (2014): Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
Опубліковано:
2014-09-23
Весь випуск
Завантажити номер одним файлом
ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА
ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ЯК КЛЮЧОВА КАТЕГОРІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІННОВАТИКИ
Н. М. ПЕТРОВА
3-7
PDF
ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ У КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ В ОЗДОРОВЧОМУ ТАБОРІ
А. М. ЗДІХОВСЬКИЙ
7-11
PDF
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ-АГРАРІЇВ: ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ПЕРЕВІРКИ
О. Д. КРАЄВСЬКА
12-17
PDF
ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ТЕХНОЛОГІВ У КОЛЕДЖАХ АГРАРНОГО ПРОФІЛЮ
В. М. КОБЗАР
18-25
PDF
КОНЦЕПЦІЯ МОДЕРНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ РОМАНО-ГЕРМАНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
Н. Ю. КОЛЕСНИЧЕНКО
25-30
PDF
ПОРІВНЯЛЬНІ АСПЕКТИ НАВЧАЛЬНОЇ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ТЕХНІКІВ-ЕЛЕКТРИКІВ НІМЕЧЧИНИ ТА УКРАЇНИ
Т. В. ЛАРІНА
31-36
PDF
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ В СИСТЕМІ ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ
О. Б. ПЕТРОВИЧ
37-43
PDF
СУЧАСНЕ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ФАКТОР УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬГО ВИКЛАДАЧА
Н. А. ГУНЬКО
43-49
PDF
ЗМІСТ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ПРОГРАМІСТІВ З ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ КОМФОРТНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
І. З. СЕМЕРЯК
49-54
PDF
УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ
КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ СОЦІАЛЬНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ
Н. М. БЛАГУН
55-60
PDF
СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ ТУРИСТСЬКОГО І ГОТЕЛЬНОГО ПРОФІЛЮ В ШВЕЙЦАРІЇ
Н. І. ЗАКОРДОНЕЦЬ
61-67
PDF
ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТА
СУТНІСТЬ І ПРИНЦИПИ ПРАКСЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ В МЕТОДИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ
А. О. МАЛИХІН
68-73
PDF
ВНУТРІШНЯ ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗА ТЕХНОЛОГІЧНИМ ПРОФІЛЕМ
А. В. УРУСЬКИЙ
73-78
PDF
ЛІНГВОДИДАКТИКА
МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ АВТЕНТИЧНОГО ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
А. В. ПАЛЕЦЬКА-ЮКАЛО
79-85
PDF
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЧИТАННІ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ
М. Б. НАЦЮК
85-92
PDF
ПРАКТИКА ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-НЕФІЛОЛОГІВ
О. П. ОРЛОВА
93-98
PDF
СТРУКТУРА МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ МЕДИКІВ
Н. В. КАЛАШНІК
98-105
PDF
ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ТУРИЗМУ НА ЗАСАДАХ НАВЧАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ
І. Є. ПОТЮК
105-110
PDF
ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ПЛЮРИЛІНГВІЗМУ (НА ПРИКЛАДІ НІМЕЦЬКОМОВНИХ КРАЇН)
Л. Є. КУПЧИК
110-116
PDF
ТИПИ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ВЖИВАННЯ ФРАНКОМОВНИХ ДІЄСЛІВНИХ ФОРМ МИНУЛОГО ЧАСУ
А. О. АНДРУЩЕНКО
116-123
PDF
ІНТЕРФЕРЕНЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В НАВЧАННІ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ ТА НІМЕЦЬКОЇ МОВ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ
Л. І. МОРСЬКА
124-128
PDF
ЗА РУБЕЖЕМ
ЕКОЛОГІЧНА СКЛАДОВА ЗМІСТУ ЗАГАЛЬНОЇ ХІМІЇ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ СЛОВАЦЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ
О. М. ЛАБІНСЬКА, В. І. СТАРОСТА
129-134
PDF
ВИМОГИ СУЧАСНОГО РИНКУ ПРАЦІ ДО ПРОФЕСІЙНИХ ТА ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ ФАХІВЦІВ У КОНТЕКСТІ ЇХ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ В ПОЛЬЩІ
А. МУШИНСЬКІ
134-139
PDF
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОЇ МОЛОДІ
Р. В. СОПІВНИК, І. В. СОПІВНИК
139-146
PDF
ОБГОВОРЮЄМО ПРОБЛЕМУ
ПРОБЛЕМИ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ПЛАВСКЛАДУ УКРАЇНИ ЗА УМОВ ІНТЕГРАЦІЇ З ЄВРОПЕЙСЬКИМ ОСВІТНІМ ПРОСТОРОМ
Л. Д. ГЕРГАНОВ
147-152
PDF
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ У ТРАКТУВАННІ ПОНЯТТЯ «АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ»: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ
С. В. ВИГОВСЬКА, В. В. ПАБАТ
152-157
PDF
ПИТАННЯ ДИТИНСТВА У ВІТЧИЗНЯНІЙ НАУКОВІЙ ДУМЦІ (1900–1918 РР.)
С. Є. ЛУПАРЕНКО
157-161
PDF
ВПРОВАДЖЕННЯ У ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРІВ СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ ДЛЯ СІМ’Ї, ДІТЕЙ І МОЛОДІ ФОРМ І МЕТОДІВ ПІДГОТОВКИ ДО САМОСТІЙНОГО ЖИТТЯ ВИХОВАНЦІВ ДИТЯЧИХ БУДИНКІВ СІМЕЙНОГО ТИПУ
Т. В. ЛОЗА
162-168
PDF
Мова
English
Українська
logo