ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ДЕМОНСТРАЦІЙ, СТВОРЕНИХ ЗАСОБАМИ FLASH

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25128/2415-3605.22.1.3

Ключові слова:

анімація, інтерфейс, Flash-демонстрації, мультимедіа, інтерактивність, експеримент

Анотація

Використання інформаційно-комунікаційних технологій дає можливість створення і дослідження моделей в різних предметних галузях, тому педагоги все частіше звертаються до мультимедійних засобів навчання. У статті показано широкий спектр використання мультимедійних презентацій у навчальному процесі; розглянуто програму Flash як засіб для створення таких демонстрацій; визначено переваги у використанні вищезгаданої програми у процесі створення навчальних мультимедійних засобів; продемонстровано розроблену мультимедійну демонстрацію засобами Adobe Flash. Мультимедіа демонстрації, або як їх ще називають мультимедійні демонстрації, інтерактивні демонстрації чи анімаційні демонстрації, – це найбільш обширний за своїми можливостями вид демонстрацій. На сьогодні Flash перетворився на таке широке і різноманітне середовище, що нелегко знайти фахівця, який однаково добре вміє використовувати всі її можливості. Вказано дидактичні властивості мультимедійних засобів: багатоканальність, наочність, інтегральне пред’явлення знань, інтерактивність. Властивості інтерактивності дають змогу інтегрувати в мультимедійну демонстрацію звук, відеофайли, анімацію, інтерфейс (систему меню – управління), тривимірні об’єкти і будь-які інші елементи без втрати якості. Відзначено, що Flash-демонстрації є універсальним продуктом, який дозволяє найгармонійніше поєднувати навчальну інформацію з яскравим нетривіальним дизайном та анімацією, добиваючись максимальної віддачі від демонстрації. Стосовно традиційних для анімаційної і графічної програми можливостей, то підтримка розробників в цьому відношенні стала як ніколи повнішою. Ця підтримка не обмежується однією анімацією, оскільки пакет Flash еволюціонував в ефективний мультимедійний інструментальний засіб, здатний інтегрувати широкий набір мов і мультимедійних форматів; це можливість створення анімації єдиним файлом, без папок і підкачки документів. Ще один величезний плюс – можливість встановити на основі Flash через відносно невеликий розмір файлу автозапуск демонстрації при завантаженні з диску.

Посилання

Вакуленко Т. С., Петрова В. В. Розвиток пізнавальної самостійності студентів електронними засобами навчання. Науково-дослідна робота студентів як чинник удосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя: зб. наук. праць. Харків: Віровець А. П. «Апостроф», 2012. Вип. 6. С. 24–28.

Вітюк В. В., Зуйко К. В. Використання мультимедійних презентацій на уроках літературного читання. World Science. 2016. № 1 (5). Vol. 3 January. P. 13–16.

Галета Я. В. Формування пізнавальної самостійності студентів економічного коледжу засобами інформаційних технологій: автореф. дис. … канд. пед. наук. Кіровоград. 2005. 27 с.

Грод І., Дудін О. Створення програмованих анімацій за допомогою Flash-технологій. Наукові записки ТНПУ імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. 2008. № 3. С. 173–178.

Життєньова Н. В. Застосування комп’ютерної підготовки для формування пізнавального інтересу у процесі навчання природничо-математичних дисциплін: навчальний посібник. Харків, 2008. 60 с.

Завгородня О. С. Використання інтерактивних лекційних модулів як інструменту електронного навчання. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». 2015. Вип. № 12. Ч. 2. С. 213–217.

Комп’ютеризовані системи і технології у видавничій справі: монографія; під ред. О. І. Пушкаря. Харків: ВД «ІНЖЕК», 2015. 312 с.

Мультимедійні системи як засоби інтерактивного навчання: посібник / авт.: Жалдак М. І., Шут М. І., Жук Ю. О., Дементієвська Н. П., Пінчук О. П., Соколюк О. М., Соколов П. К. Київ: Педагогічна думка, 2012. 112 с.

Нагачевська Х. П. Сучасні підходи до викладання гуманітарних дисциплін у профільних класах із використанням інформаційних технологій навчання. Таврійський вісник освіти. 2014. № 1 (45). Ч. ІІ. С. 205–210.

Розробка електронних видань на основі мультимедійних технологій: монографія; під ред. д. е. н., проф. О. І. Пушкаря. Харків: ВД “ІНЖЕК”, 2015. 288 с.

Сорокіна Н.В. Формування професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів засобами мультимедійних технологій: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Київ, 2016. 22 с.

Шкурупій Д. А. Мультимедійні технології в навчальному процесі медичного вишу: можливості і проблеми використання. Вісник проблем біології і медицини. 2014. Вип. 4. Т. 1 (113). С. 44–46.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-07-14