Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Архіви
Про журнал
Мета та завдання
Публікаційна етика
Положення про авторські права
Порядок рецензування рукописів статей
Політика відкритого доступу
Розгляд інформації та звернень
Авторам
Умови публікації
Напрями досліджень
Вимоги до оформлення статей
Приклад оформлення
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 1 (2022): Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
№ 1 (2022): Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
Опубліковано:
2022-07-14
ТЕОРІЯ І МЕТОДОЛОГІЯ НАВЧАННЯ
ТЕХНОЛОГІЯ ПОСТАНОВКИ ЗАПИТАНЬ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ: МЕНТАЛЬНИЙ АСПЕКТ
ГРИГОРІЙ ТЕРЕЩУК, НАТАЛІЯ ЛУПАК
6-16
PDF
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ PHET-СИМУЛЯЦІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ
ОЛЬГА ФЕДЧИШИН, СЕРГІЙ МОХУН, ПАВЛО ЧОПИК
16-24
PDF
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ДЕМОНСТРАЦІЙ, СТВОРЕНИХ ЗАСОБАМИ FLASH
ОЛЬГА ГЛАВАЦЬКА, ІННА ГРОД
25-31
PDF
ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ КОМУНІКАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
ГАЛИНА ГЕНСЕРУК, МАРІЯ БОЙКО, СЕРГІЙ МАРТИНЮК
31-39
PDF
СПЕЦІАЛЬНА ТА ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В УКРАЇНІ
СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «СОЦІАЛЬНІ НАВИЧКИ» ТА ЇХ ВПЛИВ НА СОЦІАЛЬНУ КОМПЕТЕНТНІСТЬ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
НАДІЯ ГОРІШНА
40-47
PDF
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ОСІБ З ВАДАМИ СЛУХУ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
ПАВЛО БАБИЧ, ГАННА АЛЄКСЄЄВА
47-55
PDF (English)
ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ І МАЙСТЕРНІСТЬ ПЕДАГОГА
МЕТОД ПРОЄКТІВ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
НАДІЯ СТЕЦУЛА
56-64
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЧЕРЕЗ ВИБІРКОВІ ЛІНГВІСТИЧНІ ДИСЦИПЛІНИ КОГНІТИВНОГО СПРЯМУВАННЯ
ТЕТЯНА ВІЛЬЧИНСЬКА, ГАЛИНА БАЧИНСЬКА, ОКСАНА ВЕРБОВЕЦЬКА
64-72
PDF
ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
ГАННА ЧАЙКОВСЬКА
72-80
PDF
ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПОЯВИ ПРОФЕСІЙНИХ ДЕФОРМАЦІЙ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
ТЕТЯНА РОЖКО-ПАВЛИШИН
80-87
PDF
ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК: ПОГЛЯДИ ДИРЕКТОРІВ ШКІЛ ГРЕЦІЇ
КРІСТОС КАТІС
87-95
PDF (English)
ІНФОМЕДІЙНА ГРАМОТНІСТЬ: ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
ІНФОМЕДІЙНА ГРАМОТНІСТЬ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ УНІВЕРСИТЕТУ: РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ
НАТАЛІЯ ДАЩЕНКО
96-106
PDF
МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ІНФОМЕДІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ У СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
АННА ЙОРДАН, ОЛЕСЯ МЕДИНСЬКА, ГАЛИНА СИНОРУБ, НАТАЛІЯ ОСОБА
106-115
PDF
ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ФЕЙКІВ У КУРСІ «ІНФОМЕДІЙНА ГРАМОТНІСТЬ»
ОКСАНА КУШНІР, ТЕТЯНА РЕШЕТУХА
116-124
PDF
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СУСПІЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН
НАТАЛІЯ ГАБРУСЄВА
125-135
PDF
ПРОСТОРОВЕ МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ПОКАЗНИК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЇХ ОСОБИСТОСТІ
ГАЛИНА МАМУС, АНДРІЙ УРУСЬКИЙ, ГАЛИНА ГАВРИЩАК
135-141
PDF
ЛІНГВОДИДАКТИКА
НАВЧАННЯ ПУБЛІЧНОГО МОВЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ З УРАХУВАННЯМ ВИМОГ ПРОГРАМИ І МАТЕРІАЛІВ ПІДРУЧНИКІВ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
ЕЛЕОНОРА ПАЛИХАТА, ЛІЛІЯ ШТАФІРНА
142-149
PDF
КОМПЛЕКС ВПРАВ І ЗАВДАНЬ ДЛЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ГОВОРІННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ
ОЛЬГА ДАЦКІВ
149-160
PDF
РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАГІСТРАНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
ЛЮБОВ ЗАБЛОЦЬКА, ІРИНА ЦАР
160-169
PDF (English)
ПРЕДМЕТНО-МОВНЕ ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ У КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
ІРИНА ЛЕВЧИК
169-176
PDF (English)
ВИКОРИСТАННЯ BYOD-ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ УДОСКОНАЛЕННЯ ЛЕКСИКОГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
ГАЛИНА ОДИНЦОВА
176-181
PDF
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТИВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПІСЛЯ НІМЕЦЬКОЇ
ОКСАНА ДАНИЛЕНКО
182-190
PDF (English)
Мова
English
Українська
logo