ФУНДАМЕНТАЛЬНА МАТЕМАТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ГАЛУЗІ ЕЛЕКТРОНІКИ І ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЇ НА ЗАСАДАХ ВИПЕРЕДЖУВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25128/2415-3605.21.2.11

Ключові слова:

фундаменталізація, випереджальна освіта, математична підготовка, електроніка, бакалавр

Анотація

Обґрунтовано доцільність реалізації випереджувального навчання у процесі фундаментальної математичної підготовки майбутніх бакалаврів галузі електроніки і телекомунікації. Вказано, що ця галузь обов’язково потребує глибоких знань з основних класичних розділів математики, також важливими є ознайомлення студента у курсі вищої математики з елементами сучасних математичних теорій і, понять, що дозволяє йому глибше зрозуміти спецкурси з математики та відповідні спеціальні дисципліни, не загубитися в матеріалі математики, якою користуються в сучасних математичних моделях технічних розробок. Пропонується своєчасно, з першого семестру, вводити узагальнені поняття «норма», «оператор» тощо), знайомити з ідеями варіаційного числення, функціонального аналізу, математичних методів дослідження лінійних рівнянь зі змінними коефіцієнтами, теорії стохастичної апроксимації, математичного моделювання. Тоді майбутній фахівець зможе сприймати багато об’єктів, які напрацьовані математиками і поки що не використовуються.

Посилання

Про освіту: Закон України від 05.09.2017 № 2145-VIII. ULR: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19

Барась С. Т., Коломієць А. А. Зміст фундаментальної математичної підготовки студентів радіотехнічних спеціальностей. Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2016. № 6. С. 115–120.

Висоцька О. Є. Випереджаюча освіта для сталого розвитку: методологія, методика, технології: навчально-методичний посібник Дніпропетровськ: Видавництво «Акцент ПП», 2012. 292 с.

Комарова О. А. Особливості формування випереджального рівня освітнього потенціалу суспільства. Економічний часопис. ХХІ. 2011. № 9–10. С. 57–60.

Плахотнік О. В., Слюсаренко Н. В. Тенденції удосконалення професійної підготовки фахівців вищої школи. Педагогічний альманах. 2016. Вип. 29. C 87–96.

Рябченко В. І. Вища школа України в загальноцивілізаційному контексті: соціально-філософський аналіз з позицій світоглядно-компетентнісного підходу. Монографія. К.: Фітосоціоцентр. 2015. 674 с.

Сухомлинська О. В. Ушинський Костянтин Дмитрович. Українська педагогіка в персоналіях: навч. посібник для студентів ВНЗ: у 2 кн. Кн. 2. ХХ століття / за ред. О. В. Сухомлинської. К.: Либідь, 2005. С. 284–292.

Dooris, M. J., Kelley, J. M. and Trainer, J.F. (2002). Strategic Planning in Higher Education, New Directions for Higher Education, 116, 5–11.

Shapiro L. T. and Nunez W. J. (2001). Strategic Planning Synergy, Planning for Higher Education, 30 (1), 27–34.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-23