ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПРИКОРДОННИКІВ В РЕСПУБЛІЦІ ІНДІЯ
DOI:
https://doi.org/10.25128/2415-3605.18.2.18Ключові слова:
професійна підготовка, прикордонники, організаційно-педагогічні технології, симуляційні технології, інтерактивні технології, психолого-педагогічна технологія, Республіка ІндіяАнотація
На основі аналізу наукових досліджень індійських педагогів детально описано чотири групи інноваційних технологій, які нині використовуються у процесі професійної підготовки майбутніх прикордонників в Республіці Індія, а саме: 1) організаційно-педагогічні технології (каскадне навчання, капсульне навчання, мікронавчання, перехресне навчання, горизонтальне навчання); 2) інтерактивні технології (мозаїчне навчання, інтерактивне навчання в малих групах, вправа «група досягнень», ігрові методи, вправи «think-pair-share» та «just a minute», дискусійні методи, спільна робота з відеоматеріалами, метод «навчальна секція», «дискусійна група», інтерактивна лекція); 3) симуляційні технології (конструктивні технології, що включають роботу з симуляційними тренажерами та програмним забезпеченням для проведення масованої і немасованої комп’ютерної воєнної гри), реальні та віртуальні технології); 4) йога як психолого-педагогічна технологія. Пояснено особливості вибраних технологій та алгоритм їх застосування під час аудиторної та позааудиторної групової роботи, обґрунтовано їхні переваги для підвищення ефективності навчального процесу у відомчих навчальних закладах Республіки Індія.
Посилання
Бхіндер Н. В. Відомча професійна підготовка прикордонників в Республіці Індія / Н. В. Бхіндер // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. – 2017. – Вип. 3. – С. 18–24.
Chauhan S. Enhancing Training Through Use of Simulations / S. Chauhan // CLAW Journal. – Summer 2013. – Р. 188–208.
Dichaba M. M. Does the Cascade Model Work for Teacher Training? Analysis of Teachers’ Experiences. / M. M. Dichaba and M. L. Mokhele // International Journal of Educational Sciences. – No. 4 (3). – 2012. – P. 249–254.
Karalis T. Cascade Approach to Training: Theoretical Issues and Practical Applications in Non-Formal Education / T. Karalis // Journal of Education & Social Policy. – Vol. 3. – No. 2. – 2016. – P. 104–108.
Nair U. Understanding and Practicing Capsule Based Learning // EdTechReview. – January 15, 2015. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://edtechreview.in/e-learning/1772-understanding-andpracticing-capsule-based-learning
Remesh A. Microteaching, an efficient technique for learning effective teaching / A. Remesh // Journal of Research in Medical Sciences. – 2013. – № 18 (2). – P. 158–163.
Sharma D. Leadership Lessons from the Military / D. Sharma – New Delhi: SAGE Response, 2014. – 184 p.
Sharma S. Occupational stress in the armed forces: An Indian army perspective / S. Sharma // IIMB Management Review. – Vol. 27. – Issue 3. – September 2015. – P. 185–195.
Singh Y. K. Micro-Teaching: Modified Syllabus of Indian Universities/Training Institute & Colleges / Ed. by Sharma A. – New Delhi: APH Publishing Corporation, 2004. – 257 p.
Sujatha Devi A. Active Learning Models for Effective Teaching / A. Sujatha Devi. – Hyderabad: UGCAcademic Staff College, Jawaharlal Nehru Technological University, 2014. – 19 p.
Venkata Reddy K. Changing Attitudes To Education In India / K. Venkata Reddy. – New Delhi: Atlantic Publishers and Distributors, 2002. – 128 p.