HEALTH-FORMATION OF COMPETENCE UNIVERSITY PROFESSORS MEANS INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES
Keywords:
school health, competence, teacher school, future specialists, information and communication technologiesAbstract
The article presents the theoretical foundations of the process of formation of health-preserving competences among university teachers by means of information and communication technologies as a prerequisite for quality training of future specialists. The concepts of «competence», «health-preserving competence» at the level of professional development of university teachers have been analyzed. Current approaches, activities in the formation of health-preserving competences of university teachers and efficiency of their use in education have been studied in the article. Special attention has been put into the formation of health-preserving competence among university teachers by means of information and communication technologies.
References
Компетентність саморозвитку фахівця: педагогічні засади формування у вищій школі / О. О. Біла, Т. Р. Гуменникова, Я. В. Кічук. – Ізмаїл: ІДГУ, 2007. – 236 с.
Кремень В. Г. Вища освіта і наука – пріоритетні сфери розвитку суспільства у ХХІ столітті / В. Г. Кремень // Вища школа. – 2002. – № 4/5. – С. 3–33.
Нагорнюк Л. Є. Формування іншомовної професійної комунікативної компетентності майбутніх журналістів у процесі фахової підготовки: дис. канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. Є. Нагорнюк. – Тернопіль, 2008. – 271 с.
Павленко І. О. Валеологічне мислення як показник професійно-педагогічного мислення студентів – майбутніх учителів природничих дисциплін / І. О. Павленко // Науковий вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. – Вип. 98. – Т. 4. – Чернігів, 2012. – С. 288–292.
Соколюк О. В. Використання інформаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів основ здоров’я / О. В. Соколюк// Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогіка. – 2013. – Вип. 1. – С. 55–59.
Соколюк О. В. Соціальна зумовленість процесу формування інформаційної компетентності майбутніх учителів основ здоров’я / О. В. Соколюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. праць. – К.; Вінниця, 2013. – Вип. 40. – С. 375–380.
Соціально-просвітницькі тренінги з формування мотивації до здорового способу життя та профілактики ВІЛ/СНІДу: навч.-метод. посібник для викладачів валеології, основ медичних знань та безпеки життєдіяльності, вчителів основ здоров’я, студ. вищих пед. навч. закладів / С. В. Страшко, Л. А. Животовська, О. Д. Гречишкіна та ін. – К.: Освіта України, 2006. – 260 с.