СУЧАСНИЙ ПОГЛЯД НА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІТНЕС-ТРЕНЕРІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ключові слова:
формування, готовність, майбутній фітнес-тренер, професійна діяльність, фітнес-індустріяАнотація
Охарактеризовано сучасний погляд на формування готовності майбутніх фітнес-тренерів до професійної діяльності у фітнес-індустрії. Аналіз психолого-педагогічної літератури та літератури з фітнесу засвідчує особливу увагу науковців до підвищення ефективності підготовки фахівців нової генерації в умовах сучасної парадигми вищої освіти. Акцентовано увагу на тому, що з позицій сьогодення важливого значення набуває розроблення нoвих підхoдів дo змісту й oрганізації навчальнo-виховного прoцесу, які стимулюють активність студентів до оволодіння прoфесійнo орієнтованими знаннями, уміннями та навичками. Показано, що існує потреба в теоретичному обґрунтуванні структури готовності майбутніх фітнес-тренерів до професійної діяльності у фітнес-індустрії.
Посилання
Andrushchenko V., Hamers'ka I. (2012). Problema vkhodzhennya ukrayins'koyi universytet•s'koyi osvityv yevropeys'kyy osvitniy prostir [Problem of including of the Ukrainian university lighted up європейський educational space]. Ridna shkola. Native school. vol. 1–2, pp. 3–8.
Balits'ka Ye. P. (2013). Motyvatsiya studentiv do zanyat' fitnesom v tekhnichnomu vyshchomu navchal'nomu zaklad [Motivation of students is to engaging in a fitness in technical higher educational establishment]. Pedahohika, psykholohiya ta medyko-biolohichni problemy fizychnoho vykhovannya i sportu. Pedagogics, psychology and medic-biological problems of P.E. and sport. vol. 6. pp. 3–6.
Vasylenko M. M. (2012). Suchasnyy stan ta problemy pidhotovky fitnes-treneriv v SShA [The modern state and problems of preparation of trainers of fitness are in the USA]. Pedahohika, psykholohiya i medyko-biolohichni problemy fizychnoho vykhovannya i sportu. Pedagogics, psychology and medic-biological problems of P.E. and sport. iss 11.2012. pp. 19–22
Vasylenko M. M. (2014). Suchasni vymohy robotodavtsiv do formuvannya hotovnosti maybutnikh fitnes-treneriv do profesiynoyi diyal'nosti [Modern requirements of employers are to forming of readiness of future trainers of fitness to professional activity]. Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal'noosvitniy shkolakh. Pedagogics of forming of creative personality is in higher and general schools. iss 38. pp. 119–124.
Hladush V. A., Lysenko H. I. (2014). Pedahohika vyshchoyi shkoly: teoriya, praktyka, istoriya [Pedagogics of higher school: theory, practice, history]: navchal'nyy posibnyk. Educational manual. Dnipropetrovs'k. 416 p.
Yermakov S. S. (2006). Naukovi informatsiyni aspekty fizkul'turnoyi osvity [Scientific informative aspects of athletic education] Aktual'ni problemy fizkul'turnoyi osvity: materialy II elektronnoyi naukovoyi konferentsiyi (18 travnya 2008 r. m. Kharkiv). Issues of the day of athletic education: proceedings of the II Conference Title. Kharkiv: OVS. pp. 3–6.
Kurlyand Z. N., Khmelyuk R. I., Semenova A. V. ta in. (2005). Pedahohika vyshchoyi shkoly [Pedagogics of higher school]:navch. posib. educational manual.; za red. Z. N. Kurlyand. − 2-he vyd., pererob. i dop. K.: Znannya. 399 p.
Lopushnyak H. S., Rybchans'ka Kh. V. (2014) Vyshcha osvita Ukrayiny: problemy ta perspektyvy [Higher education of Ukraine: problems and prospects]. Efektyvnist' derzhavnoho upravlinnya. Efficiency of state administration. 2014. iss. 40. pp. 21–27.
Pavlyk O. B. (2004). Profesiyno-pedahohichna pidhotovka maybutnikh perekladachiv do vykorystannya ofitsiyno-dilovoho movlennya [Professionally-pedagogical preparation of future translators is to the use of the officially-business broadcasting]. Extended abstract of candidate’s thesis:Khmel'nyts'k [in Ukrainian].
Stepanova I. (2013). Fitnes-tekhnolohiyi u fizychnomu vykhovanni ditey [Technologies of Fitness are in P.E of children]. Sportyvnyy visnyk Prydniprov’ya. Sport announcer of Prydniprov’ya. Vol. 2. pp. 142–144.
Sushchenko L. P. (2003). Profesiyna pidhotovka maybutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannya ta sportu (teoretyko-metodolohichnyy aspekt) [Professional preparation of future specialists of P.E and sport]:monohrafiya. Monograph. Zaporizhzhya: Zaporiz'kyy derzhavnyy universytet. – 442 p.
Shamardina H. (2003). Teoriya kontseptsiyi osvitn'oyi sfery fizychnoyi kul'tury [Theory of conception of educational sphere of physical culture]. Pedahohika, psykholohiya ta med.-biol. probl. fiz. vykhovannya i sportu. Pedagogics, psychology and medic-biological problems of P.E and sport. vol. 15. pp. 101–106.