КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗМІНИ В ЗМІСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ І ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Є. В. КУЛИК

Ключові слова:

технології, парадигма, знання, концепції, зміст освіти

Анотація

Проаналізовано сучасний стан змісту професійної і технологічної освіти. Наведено результати порівняння навчальних програм підготовки вчителів технологій у передових країнах світу та України. Доведена необхідність переходу від сцієнтично-технократичного до гуманітарного змісту технологічної освіти майбутніх вчителів трудового навчання. Показано, що введення в трудове навчання рефлексії поряд з проектуванням і вивченням технологій збагачує його процес, посилює потенціал культури у сфері інтелектуальної діяльності. Висвітлено проблеми зміни освітньої парадигми підготовки вчителів трудового навчання під впливом розвитку інформатизації.

Посилання

Формирование общества, основанного на знаниях: новые задачи высшей школы: доклад Всемирного Банка. – М.: Весь мир, 2013. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http:www.worldbank.org/

Гончаренко С. У. І насамперед – прикладна наука / С. У. Гончаренко. – Хмельницький: Вид-во ХГПІ, 2003. – 20 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-01