КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗМІНИ В ЗМІСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ І ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
технології, парадигма, знання, концепції, зміст освітиАнотація
Проаналізовано сучасний стан змісту професійної і технологічної освіти. Наведено результати порівняння навчальних програм підготовки вчителів технологій у передових країнах світу та України. Доведена необхідність переходу від сцієнтично-технократичного до гуманітарного змісту технологічної освіти майбутніх вчителів трудового навчання. Показано, що введення в трудове навчання рефлексії поряд з проектуванням і вивченням технологій збагачує його процес, посилює потенціал культури у сфері інтелектуальної діяльності. Висвітлено проблеми зміни освітньої парадигми підготовки вчителів трудового навчання під впливом розвитку інформатизації.
Посилання
Формирование общества, основанного на знаниях: новые задачи высшей школы: доклад Всемирного Банка. – М.: Весь мир, 2013. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http:www.worldbank.org/
Гончаренко С. У. І насамперед – прикладна наука / С. У. Гончаренко. – Хмельницький: Вид-во ХГПІ, 2003. – 20 с.