НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ЗА СПЕЦІАЛІЗАЦІЄЮ «ТЕХНІЧНА ТА КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА» ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «ТЕХНОЛОГІЯ»

Автор(и)

  • В. А. БОЙКО

Ключові слова:

профільна освіта, інженерно-технічне спрямування, навчальна програма, технічна та комп’ютерна графіка

Анотація

Акцентується увага на проблемі формування професійного самовизначення в абітурієнтів, зокрема, свідомого вибору інженерно-технічної спеціальності та важливості профільної підготовки старшокласників за спеціалізацією «Технічна та комп’ютерна графіка» у профільних класах інженерно-технічного спрямування. Розкрита структура і зміст навчальної програми «Технічна та комп’ютерна графіка» даного технологічного профілю та педагогічні умови для її практичної реалізації.

Посилання

Гаврилов М. Самовизначення майбутніх фахівців в умовах суспільства перехідного типу / М. Гаврилов, Я. Фаріна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Соціологічні науки. – 2012. – № 23. – С. 193–205. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluc_2012_23_17.

Головня В. Аналіз впливу графічної підготовки на формування конструкторсько-технологічних здібностей майбутніх інженерно-технічних фахівців / В. Головня // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Вип. 39: збірник наукових праць. – К.: 2013. – С. 33–35.

Концепція профільного навчання в старшій школі: наказ МОН України №1456 від 21.10.2013 року. [електронний ресурс] – Режим доступу: http://osvita.ua/legislation/ Ser_osv/ 37784/.

Педагогический потенциал вузов сегодня: тенденции изменений («круглый стол») / А. Е. Крухмалев, Н. Е. Покровский, Е. Г. Пугачева, И. Б. Назарова и др. // Социологические исследования. – 2005. – № 5. – С. 138–144.

Пригодій М. Актуальні питання запровадження профільного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах / М. Пригодій // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. – 2013. – Вип. 108.2. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_2_ 108 _3.

Руденко О. Методологія формування стратегії інноваційного розвитку в системі вищої освіти // Інтеграція в європейський освітній простір: здобутки, проблеми, перспективи: монографія / за заг. ред. Ф. Г. Ващука. – Ужгород: ЗакДУ, 2011. – 560 с.

Цина А. Зміст технологічної освіти в умовах профільної школи / А. Цина // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2010. № 1. – С.2–23.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-01