ФОРМУВАННЯ ДИЗАЙНЕРСЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АЙДЕНТИКИ

Автор(и)

  • Ю. С. КУЛІНКА

Ключові слова:

айдентика, дизайн, дизайнерська культура, дизайнерська компетентність, підготовка майбутніх учителів технологій і креслення

Анотація

Показано можливості айдентикиу формуванні дизайнерськоїкультури майбутніх учителів технологій за профілем «Технічна та комп’ютерна графіка». Формулюючи мету, завдання і зміст дисципліни «Основи айдентики», обґрунтовано специфіку дизайнерської діяльності вчителя технологій в умовах сучасного інформаційного суспільства. Показано вплив айдентики на розвиток дизайнерської культури студентів. Розкрито шляхи реалізації культурологічного та компетентнісного підходів до навчання студентів педагогічного вузу технологічного профілюна основі творчих дизайнерських завдань, інтелектуальних ігор, проектів, професійних ситуацій тощо.

Посилання

Кулінка Ю. С. Робоча програма дисципліни «Основи айдентики» для студентів напряму підготовки 7.01010301, 8.010103 «Технологічна освіта» / Ю. С. Кулінка. – Кривий Ріг: ДВНЗ «КНУ» КПІ, 2015. – 14 с.

Сулейманов Р. И. Дизайнерские компетенции – составная часть проектной культуры будущого инженера-педагога / Р. И. Сулейманов // Проблеми сучасної педагогічної освіти: педагогіка і психологія. –2010. – Вип. 28. – Ч. 1. – С. 51–53. – [Електронний ресурс] Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pspo/2010_28_1/syliim51.pdf.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-01

Номер

Розділ

УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ