АНАЛІЗ ОСВІТНЬОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Ключові слова:
управління, якість підготовки, освітня система, магістратура, технічний університетАнотація
Проаналізовано освітню систему управління якістю підготовки майбутніх інженерів-педагогів. З’ясовано, що система управління якістю підготовки майбутніх інженерів-педагогів є механізмом сприяння активного пошуку нових форм і методів управління. Доведено що, освітня галузь є найбільш масштабною сферою українського суспільства, визначальним чинником його політичної і соціально-економічної стабільності, освіта відтворює і нарощує інтелектуальний, духовний і економічний потенціал народу, формує патріота і громадянина України. Визначено роль освіти і науки, що постійно зростає в суспільстві, а також необхідність впровадження євроінтеграційних процесів, які потребують адекватних змін у структурі, змісті й організації підготовки в усіх її ланках: вона має стати більш доступною, якісною, відкритою до навчання упродовж усього життя і конкурентоспроможною на міжнародному ринку освітніх послуг.
Посилання
Закон України «про вищу освіту» // Законодавчі акти України з питань освіти / верховна рада України. Закон від 01.07.2014 № 1556-VII: офіц. вид. – К.: Парламент. вид-во, 2014. – 64 с.
Концепція розвитку освіти України на 2015–2025 роки. – К., 2015. – 22 с.
Ніколаєнко С. М. Управління якістю вищої підготовки: теорія, аналіз і тенденції розвитку: монографія / С. М. Ніколаєнко. – К., 2007.
Панасюк Н. Л. Аналіз підходів щодо управління якістю підготовки майбутніх інженерів-педагогів в умовах магістратури технічного університету / Н. Л. Панасюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. праць. Вип. 45. – К.; Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2016. – С. 299–304.
World Education Forum 2015, 19-22 May, Incheon, Repablic of Korea. Equitable and inclusive quality education and lifelong learning for all by 2030. Transforming lives through education. – 76 р.