ТРУДНОЩІ АУДІЮВАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕЛЕНОВИН

Автор(и)

  • Р. І. ВІКОВИЧ

Ключові слова:

англомовні теленовини, опитування, об’єктивні труднощі, суб’єктивні труднощі

Анотація

Наведено короткий огляд основних досліджень з проблеми навчання аудіювання на основі аудіо- та відеоматеріалу. Визначено об’єктивні та суб’єктивні труднощі сприйняття на слух іншомовного тексту. Представлено результати опитування, проведеного серед студентів вищого навчального закладу щодо труднощів, з якими вони стикаються при прослухованні/перегляді інформаційних програм англійською мовою. Запропоновано чотири групи об’єктивних труднощів аудіювання англомовних теленовин: а) пов’язаних зі змістом аудіотексту; б) пов’язаних з мовною формою; в) пов’язаних з композиційно-смисловою структурою аудіотексту, г) пов’язаних з умовами пред’явлення англомовних інформаційних сюжетів. Визначені труднощі розглянуто на прикладі інформаційного повідомлення телеканалу CNN.

Посилання

Вікович Р. І. Лінгвістичні передумови навчання аудіювання та обговорення англомовних теленовин / Р. І. Вікович // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Серія: педагогічні науки: Збірник. – Чернігів: ЧДПУ, 2009. – № 63. – С. 44–48.

Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: підручник. – Вид. 2-е, випр. і перероб. / кол. авторів під кер. С. Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2002. – 328 с.

Могилевцев С. А. Формирование социокультурной компетенции на основе англоязычных информационных материалов спутникового телевидения (неязыковой вуз): дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 / С. А. Могилевцев. – Минск, 2002. – 166 с.

Панова Л. В. Обучение студентов 3 курса языкового вуза пониманию политического дискурса (на примере немецкоязычных текстов теленовостей): дис. канд. … пед. наук: 13.00.02 / Л. В. Панова. – Улан-Удэ., 2009. – 218 c.

Соловова Е. Н. Методика обучения иностранным языкам: базовый курс: пособие для студентов пед. вузов и учителей / Е. Н. Соловова. – М.: ACT: Астрель, 2008. – 238 с.

Шпринберг Д. М. Обучение аудированию на ІІІ курсе языкового вуза (на материале английского языка): автореф. дисc. … канд. пед. наук: 13.00.02. / Д. М. Шпринберг. – Л., 1973. – 19 с.

Щукина И. В. Методика построения многоуровневой модели обучения аудированию в системе профессиональной подготовки учителя иностранного языка: автореф. дисс. … канд. пед. наук: 13.00.02. / И. В. Щукина. – М., 2009. – 20 с.

Bell D. TV News in the EFL/ESL Classroom: Criteria for selection. / D. Bell // TESL – EJ. 2003 – Vol. 7. – №.3. – P. 1–17. [Електронний ресурс] Режим доступу: http://www.cc.kyotosu.ac.jp/information/tesl-ej/ej27/a2.html

Transcripts CNN. [Електрон. рeсурс]. Режим доступу: http://transcripts.cnn.com/TRANSCRIPTS/1304/08/ctw.01.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-01