ПРИНЦИПИ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ В ПРОЦЕСІ КОЛЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • І. ОЛІЙНИК
  • Н. ХАНЛЕТ

Ключові слова:

зворотний зв'язок, колективне викладання, анкетування, самооцінювання, спостереження

Анотація

Розглянуто поняття «зворотний зв’язок», яке застосовується в класах, де проводиться колективне навчання. Показано, що досвід надання та отримання зворотного зв’язку є хорошою практикою в рамках співпраці між добровольцем Корпусу миру США та українським партнером, а надання зворотного зв’язку – ефективний засіб спостереження в класі, що забезпечує краще розуміння процесу навчання іноземної мови. Рокрито етапи надання зворотного зв’язку. Пояснено поняття обміну досвідом між двома викладачами, котрі працюють одночасно в одному класі. Висвітлено основні принципи надання та отримання зворотного зв’язку. Подано словничок лексичних одиниць, які найчастіше використовуються при наданні й отриманні зворотного зв’язку. З’ясовано, що взаємний зворотній зв’язок зумовлює вдосконалення методів викладання, а також використання різних навчальних стилів і технік.

Посилання

Ruth Wajnryb A Framework for Feedback, available at: http://www.scribd.com/doc/111663628/Wajnryb-Article-a-Framework-for-Feedback

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-03