ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Н. О. БРЕСЛАВЕЦЬ

Ключові слова:

компетентнісна освітня модель, критичне мислення, активні методи навчання

Анотація

Здійснено теоретичний аналіз формування навичок теоретичному аналізу формування навичокта застосування технології критичного мислення при вивченні іноземної мови у ВНЗ. Висвітленосутність, фази і стадії технології критичного мислення, обґрунтовано методику її застосування.Встановлено, що впровадження навичок технології критичного мислення сприяє зростаннюефективності вивчення іноземної мови, активізує роботу студентів у досягненні власних навчальнихцілей, зумовлює перемислення викладачами сутності оновленого педагогічного процесу.

Посилання

Заболотська О. Формування та розвиток студента як індивідуальності / О. Заболотська // Вища освіта України. – 2005. – № 2. – С. 93–95

Пометун О. І. Компетентнісний підхід – найважливійший орієнтир розвитку сучасної освіти / О. І. Пометун. – К.: Рідна школа. – 2005. – № 1. – С. 65–69.

Халперн Д. Психология критического мышления / Д. Халперн. – СПб.: Питер, 2000. – 512 с.

Boyer E. L. High school: A report on secondary education in America / E. L. Boyer. – New York, 1983. – 193 p.

The Inventive Thinking Curriculum Project. An outreach program of the United States Patent and Trademark Office. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.uspto.gov/web/offices/ac/ahrpa/opa/projxl/invthink/invthink.htm

Taylor M. L. Generation Next: Today’s postmodern student-meeting, teaching and serving / M. L. Taylor. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.taylorprograms.org/

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-02-25