ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРАКТИКУМІ РОБОТИ З МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ ХОРЕОГРАФІЇ

Автор(и)

  • ІРИНА ТКАЧЕНКО
  • ОЛЕНА ЕНСЬКА
  • АНАТОЛІЙ МАКСИМЕНКО

DOI:

https://doi.org/10.25128/2415-3605.20.2.13

Анотація

Обґрунтовано доцільність застосування інноваційних технологій у практикумі роботи з майбутніми фахівцями хореографії у закладах вищої освіти. Встановлено цінність інноваційних технологій, що полягає в забезпеченні розкриття творчого потенціалу майбутніх фахівців хореографії, формуванні стійкої мотивації до занять, забезпеченні високого творчого результату в освітньому процесі. На основі загальнонаукових (аналіз, систематизація, узагальнення) та конкретнонаукових (порівняльно-зіставний аналіз) методів наукового дослідження з’ясовано, що інноваційні технології вирізняються за видами діяльності. Як наслідок, у практикумі роботи з майбутніми фахівцями хореографії застосовують педагогічні, організаційні та управлінські інновації. Зазначено, що творчий пошук оригінальних, нестандартних рішень у підготовці майбутніх фахівців хореографії забезпечують педагогічні інновації, які націлені на модернізацію змісту навчання. Організаційні інновації забезпечують у майбутніх фахівців хореографії почуття толерантності, колективізму, а також психологічно впливають на їхній емоційний стан, поведінку, ставлення до занять, рівень засвоєння загальних і фахових компетентностей. Вказано, що послідовне застосування управлінських інновацій забезпечує вирішення управлінського завдання, слугує якісним розвитком як окремого суб’єкта управління, так і всієї освітньої системи навчального закладу. Загалом застосування управлінських інновацій забезпечує імідж та репутацію професійної діяльності майбутніх фахівців хореографії, зокрема, керівництво хореографічним колективом.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-24

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ