ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ АГРАРНОЇ ОСВІТИ І АНАЛІЗ ВПРОВАДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ МІЖНАРОДНИХ ОСВІТНІХ ПРОЄКТІВ

Автор(и)

  • SERHIY YEVSTRATYEV

DOI:

https://doi.org/10.25128/2415-3605.19.2.17

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, електронна платформа знань, рівень освітніх послуг, міжнародні освітні проєкти, підвищення кваліфікації, репозитарій, інформаційний ресурс, пошук інформації

Анотація

Розглянуто процес діджиталізації сучасної аграрної освіти під впливом процесу глобальної комп’ютеризаціїї і вимог сучасного інформаційного суспільства. Наведено приклади сучасних комп’ютерних VR-технологій, які вже сьогодні використовують в агровиробництві. Наведено схему реалізації міжнародного досвіду в українських закладах вищої освіти (ЗВО) завдяки участі у міжнародних освітніх проєктах. Представлено опис міжнародних проєктів, що їх виконують ЗВО аграрного профілю, перераховано партнерів. Наведено елементи Е-навчання, які впроваджують в освітній процес за результатами роботи проєктів, зокрема заходи, спрямовані на підвищення якості освітніх послуг і кваліфікації викладачів: серії тренінгів, пов’язаних зі сучасними методиками викладання в аграрній освіті, практичні семінари для викладачів і студентів, навчальні поїздки за кордон для ознайомлення з системою аграрної освіти і базами практичного навчання. Представлено структурну модель функціонування електронної платформи знань з органічного виробницва, описано складові платформи для забезпечення освітньої діяльності в галузі органічного виробництва в Україні. Описано функціонал модулів платформи, взаємодію між ними, а також інструментарій для забезпечення підвищення кваліфікації викладацького складу аграрних ЗВО, формування цифрових компетенцій шляхом запровадження освітньої дисципліни «Діджиталізація у сільському господарстві», створення сучасних електронних навчальних матеріалів, електронних курсів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-23