ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • ІРИНА ФІРСОВА

Ключові слова:

підготовка, професійна підготовка, соціальний педагог, рекламно-інформаційна діяльність, навчально-виховний процес

Анотація

Відзначено доцільність підготовки майбутніх соціальних педагогів до рекламно-інформаційної діяльності. Акцентовано увагу на необхідності отримання ними актуальних і ґрунтовних знань щодо здійснення рекламно-інформаційної діяльності та досконалого практичного володіння технологічними аспектами здійснення такого виду діяльності в соціально-педагогічній сфері. Розкрито суть вимог до соціального педагога як до особи, котра здійснює рекламно-інформаційну діяльність некомерційного характеру, з точки зору виокремлення цих вимог у такі групи: соціально-психологічні; психологічні; до професійної підготовки. Звернено увагу на виконання соціальним педагогом завдань рекламно-інформаційного характеру в його професійній діяльності. Висвітлено власний досвід автора у вирішенні питання вдосконалення професійної освіти майбутніх працівників соціальної сфери та здійсненні ефективної підготовки майбутніх соціальних педагогів до рекламно-інформаційної діяльності в контексті університетської освіти.

Посилання

Веретенко Т. Г. Вступ до спеціальності: соціальна педагогіка. Модуль 2: навч. посібник / Т. Г. Веретенко, О. М. Денисюк. – К.: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. – 128 с.

Закон України «Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю» № 2558-14 від 08.10.2016 // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 42.

Сватенков О. В. Педагогічні умови захисту права дитини на сім’ю засобами соціальної реклами: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.05 / О. В. Сватенков. – К., 2010. – 224 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-28