Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Архіви
Про журнал
Мета та завдання
Публікаційна етика
Положення про авторські права
Порядок рецензування рукописів статей
Політика відкритого доступу
Розгляд інформації та звернень
Авторам
Умови публікації
Напрями досліджень
Вимоги до оформлення статей
Приклад оформлення
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 4 (2014): Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
№ 4 (2014): Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
Опубліковано:
2016-03-02
ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
СУЧАСНІ ПІДХОДИ КОНЦЕПЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Н. В. ВАСИЛЕНКО
3-9
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНО-РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
О. Т. ПИСАРЧУК
9-17
PDF
ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ ЄДНОСТІ НАВЧАННЯ ТА МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ
М. І. ДАНЮК, В. Ф. БАК
18-23
PDF
ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ДО ЕТНОКУЛЬТУРНОЇ ДІЛЬНОСТІ В ПІВДЕННІЙ УКРАЇНІ
Ю. В. БЄГУНОВА
31-37
PDF
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
В. В. БАРАНЮК
37-42
PDF
ДІЛОВІ ІГРИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ
Л. В. МАЛАДИКА
42-48
PDF
Мова
English
Українська
logo