ЕД’ЮТЕЙНМЕНТ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • ОКСАНА БІГИЧ

DOI:

https://doi.org/10.25128/2415-3605.17.4.16

Ключові слова:

ед’ютейнмент, технологія навчання, методична компетентність, викладач іноземної мови

Анотація

Відзначено, що ед’ютейнмент як технологія навчання іноземної мови вже була досліджена щодо різних ступенів навчання – від початкової до вищої школи. Особливістю технології ед’ютейнмент є впровадження сучасних форм розваг у систему традиційних організаційних форм навчання. Вона сприяє формуванню у студентів таких особистісних і професійних якостей, як толерантність, комунікативність, здатність долати психологічний бар’єр іншомовного спілкування з одночасною присутністю особистісного сенсу в оволодінні навчальною дисципліною. Описано авторський досвід формування у студентів магістратури методичної компетентності викладача іноземної мови з використанням технології ед’ютейнмент, яка була представлена на семінарських заняттях з методики інтерактивною технологією Е. де Боно «Шість капелюхів мислення», на практичних заняттях – професійно орієнтованою рольовою грою в форматі методичного батлу чи брифінгу. Вказано, що студенти магістратури, позитивно оцінивши і технологію формування методичної компетентності викладача іноземної мови, і формати семінарсько-практичних занять з методики, висловили бажання використати технологію ед’ютейнмент в майбутньому під час педагогічної практики. З дозволу студентів результати їх учіння оприлюднено на авторському сайті викладача методики.

Посилання

Бігич О. Б. Кліпове мислення vs. учіння студентів / О. Б. Бігич // Сучасні напрями викладання гуманітарних дисциплін у середніх та вищих навчальних закладах: мова, література, історія: Матеріали доповідей ІV Міжнародної наукової конференції. – Горлівка, 2014. – С. 8–10.

Бігич О. Б. Методичний батл й інтерактивна технологія формування методичної компетентності викладача іспанської мови / О. Б. Бігич // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Філологічні науки (мовознавство).– 2017. – Вип. 3 (352). – C. 308–312.

Бігич О. Б. Seis sombreros para pensar – інтерактивна технологія формування методичної компетентності викладача іспанської мови / О. Б. Бігич // Мова. Свідомість. Концепт: збірник наукових статей. – Мелітополь: Вид-во МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2017. – Вип. 7. – С. 239–242.

Бігич О. Б. Six thinking hats – інтерактивна технологія формування методичної компетентності викладача іноземної мови / О. Б. Бігич // Актуальні пробл романо-германської філології та прикладної лінгвістики: науковий журнал. – Чернівці: ВД «Родовід», 2017. – Вип. 1 (15). – C. 64–67.

Кармалова Е. Ю. Эдьютейнмент: понятие, специфика, исследование потребности в нем целевой аудтории / Е. Ю. Кармалова, А. А. Ханкеева // Вестник Челябинского государственного университета. – 2016. – № 7 (389). – Филологические науки. – Вып. 101. – С. 64–71.

Кобзева Н. А. Средства технологии обучения эдьютейнмент (на примере спитинг и инфортейнмент) / Н. А. Кобзева, А. Е. Пронина // В мире научных открытий.– 2014. – № 11.5 (59) (Социально-гуманитарные науки). – С. 1832–1837.

Кобзева Н. А. Edutainment как современная технология обучения / Н. А. Кобзева // Ярославский педагогический вестник. – 2012. – № 4. – Т. ІІ (Психолого-педагогические науки). – С. 192–195.

Кондрашова И. В. Edutainment как современная технология обучения иностранному языку будущих сотрудников правоохранительных органов / И. В. Кондрашова // Правопорядок: история, теория, практика – 2015. – № 2 (5). – С. 82–85.

Королёва М. Использование технологии Эдьютейнмент на уроках и во внеурочной деятельности на начальном этапе обучения английскому языку / Мария Королёва. [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://iyazyki.prosv.ru/2017/04/use-of-edutainment-technology/.

Сапух Т. В. Использование технологии «эдьютейнмент» в процессе подготовки бакалавров филологии / Т. В. Сапух // Современные исследования социальных проблем. – 2015. – № 11 (55). – С. 442–452.

Сапух Т. В. Применение технологии «эдьютейнмент» в образовательной среде университета / Т. В. Сапух // Вестник Томского государственного педагогического университета. – 2016. – № 8. – С. 30–34.

Cantos M. G. Cortometrajes en el aula de ELE. Explotación didáctica del cortometraje “Lo siento, te quiero” / María García Cantos // redELE. – 2016. – № 28: Edición digital. – Modo de acceso: http://www.mecd.gob.es/redele/revistaRedEle.html.

de Bono E. Seis sombreros para pensar. Una guía de pensamiento para gente de acción / Edward de Bono / Traducción Marcela Pandolfo: Edición digital. – Modo de acceso: www.fceia.unr.edu.ar/.../de%20bono,%20edward%20-%20seis%20.

Teruel R. O. El cine de animación en el aula de ELE. Propuesta metodológica a partir del cortometraje “El vendedor de humo” / Roberto Ortí Teruel, María Ángeles García Collado// redELE. – 2014. – № 26: Edición digital. – Modo de acceso http://www.mecd.gob.es/redele/revistaRedEle/2014.html.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-04-04

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЛІНГВІСТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ