АВТОМАТИЗАЦІЯ МОВЛЕННЄВИХ ОПЕРАЦІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОМУ УСНОМУ АКАДЕМІЧНОМУ СПІЛКУВАННІ МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ

Автор(и)

  • АНДРІАНА ОНУФРІВ

Ключові слова:

англомовна компетентність в академічному професійно орієнтованому усному спілкуванні, майбутні маркетологи,автоматизація мовленнєвих операцій, мовленнєві навички

Анотація

Розглянуто проблему автоматизації мовленнєвих операцій у процесі формування у майбутніх маркетологів англомовної компетентності в академічному професійно орієнтованому усному спілкуванні. Проаналізовано сутність поняття «англомовна компетентність в академічному професійно орієнтованому усному спілкуванні майбутніх маркетологів». Досліджено структуру вказаної компетентності. Обґрунтовано шляхи автоматизації мовленнєвих операцій у процесі формування у майбутніх маркетологів англомовної компетентності в академічному професійно орієнтованому мовленні.Встановлено, що це відбувається шляхом розвитку фонетичних, граматичних і лексичних мовленнєвих навичок. Автоматизованість мовленнєвих навичок досягається завдяки виконанню відповідних типів вправ і завдань.

Посилання

Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання; наук. ред. укр. вид. С. Ю. Ніколаєва. – К.: Ленвіт, 2003. – 273 с.

Кваліфікаційний комітет УАМ. Посадові функції (обов’язки маркетолога, базовий рівень – фахівець відділу. [Електронний ресурс ] – Режим доступу: http://www.uam.kneu.kiev.ua/rus/content/fah_sertific.pdf.

Кучинова Н. М. Психологічні особливості професійного мислення маркетологів / Н. М. Кучинова // Проблеми сучасної психології. – 2014. – Вип. 24. – С. 441–454.

Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник для студентів класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / О. Б. Бігич, Н. Ф. Бориско, Г. Е. Борецька та ін.; за заг. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2013. – 590 с.

Рябих Л. М. Лекція як жанр американського академічного дискурсу: автореф. дис. … канд. філол. наук: 10.02.04 / Л. М. Рябих. – Харків, 2014. –18 с.

Сологуб Л. В. Комунікативні стратегії фахової соціалізації адресата у науково-дидактичному дискурсі (на матеріалі сучасних англомовних підручників з екології): дис. … канд. філол. наук: 10.02.04 / Л. В. Сологуб. – Львів, 2015. – 214 с.

Шевчук С. В. Українська мова за професійним спрямуванням: підручник.– 2-ге вид., виправ. і доп. / С. В. Шевчук, І. В. Клименко.– К.: Алерта, 2011. – 696 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-03

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ НЕПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ