АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ ПРОЕКТУВАННЯ ТА ВИГОТОВЛЕННЯ ВИРОБІВ

Автор(и)

  • Г. М. МАМУС

Ключові слова:

навчально-пізнавальна діяльність студентів, умови активізації, проектування виробів

Анотація

Виявлено суперечності, від вирішення яких залежатиме успішність результативності діяльності студентів у процесі вивчення фахових дисциплін. Проаналізовано результати анкетування та опитування вчителів трудового навчання і технологій, викладачів і студентів інженерно-педагогічного факультету та встановлено негативні моменти, які свідчать про доцільність стимулювання активності особистості в навчальному процесі. Висвітлено умови активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях проектування та виготовлення швейних виробів: відбір змісту навчального матеріалу; впровадження творчого проектування; врахування індивідуальних особливостей студентів; використання диференційованих завдань; здійснення проблемного навчання. Наведено приклади активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів.

Посилання

Мамус Г. М. Завдання з конструювання та моделювання одягу: навч. посібник / Г. М. Мамус, Т. М. Шклярук. – Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2014. – 144 с.

Мамус Г. М. Завдання з технології виготовлення швейних виробів: навч посібник / Г. М. Мамус, Г. В.Терещук, М. А. Чорній. – Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2014. – 64 с.

Тхоржевський Д. О. Методика трудового та професійного навчання: у 3 ч. – Вид. 4-те, перероб. і доп. / Д. О. Тхоржевський. – К.: Дініт, 2001. – Ч. 1: Теорія трудового навчання. – 248 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-01

Номер

Розділ

УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ