ЛІНГВОДИДАКТИЧНА МОДЕЛЬ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО ПРЕЗЕНТАЦІЙНОГО МОВЛЕННЯ ТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ЕНЕРГЕТИКІВ

Автор(и)

  • Р. Ю. МАРТИНОВА
  • О. В. ПОПЕЛЬ

Ключові слова:

лінгводидактична модель, синтезовані цілі навчання, синтезовані елементи предметів навчання, синтезовані компоненти змісту навчання, синтезовані методи навчання, синтезовані засоби навчання

Анотація

Обґрунтована необхідність розгляду англійської мови не як навчального предмета, а як засобу отримання і викладу знань з професійної дисципліни «Холодильні машини і установки». Розроблено лінгводидактичну модель, що представляє взаємозв’язок синтезованих цілей, елементів, предметів, компонентів змісту, а також методів, засобів і результатів навчання англомовного презентаційного мовлення майбутніх інженерів-енергетиків.

Посилання

Мартинова Р. Ю. Сутність і структура процесуальної інтеграції професійної та іншомовної мовленнєвої діяльності / Р. Ю. Мартинова // Науковий вісник міжнародного гуманітарного університету. – 2012 – № 4. – С. 63–69

Синица И. Е. Психология письменной речи учащихся / И. Е. Синица – К.: Рад. школа, 1976. – 168 с.

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К.: Либідь, 1997. – 374 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-02-25