ЗАСОБИ АКТИВІЗАЦІЇ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Ключові слова:
монолог, діалог, метод дискусії, метод дебатів, іноземна моваАнотація
Аналізуються засоби активізації мовленнєвої діяльності студентів на заняттях з іноземної мови. Розглядаються типологія, джерела, вимоги до дидактичного забезпечення діалогу, правила ведення діалогу, а також обставини, що перешкоджають його виникненню. Зазначається, що діалогічний підхід припускає не лише передачу знань, а й спільне особистісне зростання, особистісний розвиток викладачів та студентів. Увага приділяється особливостям використання методів дискусії і дебатів у вивченні іноземної мови, етапам роботи над ними, вмінням і навичкам, якими необхідно володіти викладачу, якщо він прагне використовувати ці методи. Стверджується, що розвиток інтелектуальної активності студентів на заняттях з іноземної мови може бути досягнутим за допомогою специфічних проблемних ситуацій, які сприяють розвитку навичок критичного мислення.
Посилання
Бубер М. Два образа веры / М. Бубер. – М.: Республика, 1995. – 464 с.
Назарова В. Д. Педагогическое обеспечение интерактивного взаимодействия преподавателей со студентами средних профессиональных образовательных учреждений: дис. …канд. пед. наук: 13.00.04 / В. Д. Назарова. – Улан-Удэ, 2007. – 182 с.
Столяренко Л. Д. Педагогическая психология / Л. Д. Столяренко. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2003. – 544 с.
Hadfield Jill Classroom Dynamics / Jill Hadfield. – Oxford University Press. Sixth impression 1997. – 180 p.
Osborn A. F. Applied imagination (1st edn.) / A. F. Osborn. – New York: Scribner 1957. – 220 p.