ЗАСТОСУВАННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДОСВІДУ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Автор(и)

  • ВІКТОРІЯ БАРКАСІ
  • МАРІЯ КАЗАКОВА
  • ТЕТЯНА ФІЛІПП’ЄВА

Ключові слова:

європейського досвід, інформаційне суспільство, проект TEMPUS, змішане навчання, модуль

Анотація

Визначається роль європейського досвіду при підготовці майбутніх учителів іноземних мов в сучасному інформаційному суспільстві. Розглядається важливість застосування міжнародних зв'язків в галузі освіти. Стверджується, що вивчення досвіду освітніх систем передових європейських держав дозволяє критично підходити до проблем освіти в Україні. Висвітлюється, як участь у виконанні TEMPUS-проекту «Вдосконалення викладання європейських мов на основі впровадження онлайн-технологій (змішаного навчання) до підготовки вчителів» кафедри англійської мови і літератури Миколаївського національного університету імені Василя Сухомлинського може стати ефективним засобом для вдосконалення підготовки майбутніх учителів іноземних мов.

Посилання

Закон України «Про вищу освіту» [Електронний ресурс – Режим доступу: http://vnz.org.ua/zakonodavstvo /111.

Козієвська О. Стратегії інтернаціоналізації вищої освіти: міжнародний досвід та українські перспективи / О. Козієвська // Вища школа. – 2012. – № 7. – С. 30–39.

Степко М. Світові тенденції розвитку систем вищої освіти та проблеми забезпечення якості й ефективності вищої освіти в Україні / М. Степко // Вища школа. – 2013. – № 7.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-03