ГЛОБАЛІЗАЦІЯ ТА ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ: АРГУМЕНТИ «ЗА» ТА «ПРОТИ»

Автор(и)

  • ЛЮДМИЛА ГНАПОВСЬКА
  • ВАЛЕНТИНА КАРПОВА

Ключові слова:

мережева педагогіка, цифрове середовище, онлайн-навчання, інноваційні технології, цифрові освітні ресурси, когнітивно-особистісний розвиток

Анотація

Аналізуються тенденції формування та перспективи розвитку сучасної парадигми в освіті. Проводяться паралелі між класичними та інноваційними моделями навчання в контексті розгляду основних характеристик цифрового освітнього середовища, в якому розгортаються сучасні педагогічні процеси. Висвітлюються деякі аспекти глобальної проблеми комп’ютеризації навчання, пов’язані з впровадженням формату дистанційної освіти, створенням нейромережі (нейронету) та розповсюдженням ідей нейрокомунікації, переходом на цифрові носії інформації, орієнтацією національних систем освіти на транснаціональний бізнес. Розглядаються варіанти екстраполяції положень сучасної цифрової педагогіки на їх практичне втілення у методиці навчання іноземних мов із фокусом на розвиток когнітивно-особистісного потенціалу студента.

Посилання

Габдулхаков В. Ф. Цифровая педагогика и геймификация образования в университетах / В. Ф. Габдулхаков, Э. Г. Галимова // Образование и саморазвитие. – 2014. – № 4 (42). – С. 37–43.

Образование в координатах глобализационного развития: теории и интерпретации: монография / авт. кол.: Е. А. Подольская и др.; под общ. ред. Е. А. Подольской. – Харьков: Изд-во НУА, 2014. – 356 с.

В. Платонов Новая онлайн педагогика / В. Платонов. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: www.slideshare.net/ValeriyPlatonov/ss-47068698

Почему сотрудники Силиконовой долины отдают своих детей в школы без компьютеров [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.adme.ru/zhizn-semya/shkola-bez-kompyuterov-763510/©AdMe.ru.

Тимошенков И. В. Человек, институты и рынки в системе образования: монография / И. В. Тимошенков. – Харьков: Изд-во НУА, 2010. – 468 с.

Acedo M. 10 Pros and Cons of a Flipped Classroom / M. Acedo. [Electronic Resource]. – Available at: http://www.teachthought.com/learning/blended-flipped-learning/10-pros-cons-flipped-classroom/.

Bauerlein M. The Dumbest Generation: How the Digital Age Stupefies Young Americans and Jeopardizes Our Future (Or, Don’t Trust Anyone Under 30) / M. Bauerlein. – New York: Tarcher/Penguin, 2008. – 264 p.

Davidson C. N. Now You See It: How Technology and Brain Science Will Transform Schools and Businesses for the 21st Century / C. N. Davidson. – New York: Viking, 2011. – 352 p.

Dehaene S. Reading in the Brain. The Science and Evolution of a Human Invention / S. Dehaene. – Penguin Viking, 2009. – 388 p.

Goleman D. Emotional Intelligence: Why It Can Matter More than IQ / D. Goleman. – New York: Bantam, 2006. – 384 p.

Mueller P. A. Take Notes by Hand for Better Long-Term Comprehension / P. A. Mueller, D. M. Oppenheimer. [Electronic Resource]. – Available at: www.psychologicalscience.org/news/releases/take-notes-by-hand-for-better-long-term-comprehension.html.

Schaub M. 92% of college students prefer print books to e-books, study finds / M. Schaub. [Electronic Resource]. – Available at: http://www.latimes.com/books/jacketcopy/la-et-jc-92-percent-college-studentsprefer-paper-over-pixels-20160208-story.html.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-03