ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ
DOI:
https://doi.org/10.25128/2415-3605.18.1.11Ключові слова:
інформаційно-аналітична компетентність, майбутній лікар, критерії і показники, експериментальна перевірка, методикаАнотація
Розглянуть хід проведення експериментальної перевірки сформованості інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів. Визначення рівня сформованості проведено за установленими показниками і критеріями. Критеріями оцінювання сформованості інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів відповідно до структурних компонентів зазначеної компетентності визначено: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексійний. До комплексу діагностичних засобів включено наступні методи: аналіз наукової літератури, узагальнення та систематизація педагогічного досвіду для визначення структурних компонентів інформаційно-аналітичної компетентності; спостереження за діяльністю студентів, тестування, бесіди, анкетування студентів, викладачів та практикуючих лікарів, а також методи математичної статистики. Подано узагальнені результати оцінки сформованості інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів. Зроблено висновок, що без цілеспрямованого формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутні лікарі не оволодівають на високому рівні компетенціями, які входять до її складу (пошуково-інформаційна, інформаційно-технологічна, аналітична, комунікативна, соціальна).
Посилання
Лобач Н. В. Інформаційно-аналітична компетентність майбутніх лікарів: критерії, показники та рівні сформованості / Н. В. Лобач // Педагогіка вищої та середньої школи. – 2015. – Вип. 44. – С. 72–76.
Лобач Н. В. Педагогічні умови формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів у освітньому середовищі вищого медичного навчального закладу / Н. В. Лобач // Наукові записки. – Серія: Педагогічні науки. – Вип. 141. – Ч. 1. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – С. 124–128.