ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ІРЛАНДСЬКИХ ПЕДАГОГІВ ШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25128/2415-3605.18.1.16

Ключові слова:

післядипломна педагогічна освіта, безперервний професійний розвиток, фахове вдосконалення

Анотація

Визначено особливості системи післядипломної педагогічної освіти Ірландії та висвітлено участь педагогів країни у безперервному професійному розвитку. Проаналізовано основні документи Ради вчителів − «Основоположні принципи стратегії безперервного професійного розвитку вчителів» і програму педагогічної освіти «Шлях», що визначають фахове зростання педагогів Ірландії. Показано, що міністерство освіти країни відіграє головну роль у забезпеченні ірландських вчителів шкіл програмами, курсами професійного розвитку належного кваліфікаційного рівня, і виконання цього важливого завдання покладено на відділ педагогічної освіти. Вказано, що необхідну фахову підтримку педагогам надає також крос-секторальний Центр професійного розвитку вчителів. Головними партнерами міністерства освіти Ірландії в забезпеченні програм і заходів фахового зростання є центри педагогічної освіти. Виявлено, що найбільш вагомі стимули, які спонукають педагогів брати участь у заходах фахового розвитку, − це просування кар’єрними сходами, отримання доплат, задоволення своїх професійних потреб, опанування передових методик навчання, вдосконалення професійних умінь. Відзначено, що нині Ірландія перебуває на стадії визначення обов’язкового обсягу участі педагогів (у кредитах) в заходах професійного зростання відповідно до реєстраційних вимог Ради вчителів.

Посилання

Banks J. Continuous Professional Development Among Primary Teachers in Ireland: [A Report Compiled by the ESRI on behalf of The Teaching Council] / Joanne Banks, Emer Smyth. − The Economic and Social Research Institute, 2010. – 51 p. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.teachingcouncil.ie/en/Publications/Research/Documents/Continuous-Professional-Development-Among-Primary-Teachers-in-Ireland.pdf.

Department of Education and Skills. Teacher Education Section. Circular Letter 0005/2017: [Teacher Fee Refund Scheme 2016]. − Department of Education and Skills, 2017. – 12 p. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.mie.ie/en/Study_with_us/Refund_of_Fees_Scheme/Circular_Refund_of_Fees_0005-2017.pdf.

INTO A Hundred Years of Teaching 1916−2016: [A Discussion Paper Education Conference, Tullamore 2016]. – Dublin: INTO, 2016. − 74 p.

Loxley A. The role of whole school contexts in shaping the experiences and outcomes associated with professional development / A. Loxley, K. Johnston, D. Murchan, H. Fitzgerald, M. Quinn // Journal of InService Education. − 2007. − Vol. 33, № 3. – PP. 265−285.

Loxley A. Investment in Education and the Tests of Time / A. Loxley, A. Seery, J.Walsh // Irish Educational Studies. − 2014. − Vol. 33, № 2. – PP. 173−191.

Murchan D. Teacher Learning and Policy Intention: Selected Findings from an Evaluation of a Large-Scale Programme of Professional Development in the Republic of Ireland / D. Murchan, A. Loxley, K. Johnston // European Journal of Teacher Education. − 2009. − Vol. 32, № 4. – PP. 455−471.

O’Sullivan H. Continuous Professional Development and its Impact on Practice: A North-South Comparative Study of Irish Teachers’ Perceptions, Experiences and Motivations: [Report to the Standing Committee of Teacher Education North and South (SCoTENS)] / Helen O’Sullivan, Barbara McConnell, Dorothy McMillan. – Belfast: SCoTENS, 2010. − 63 p.

Sugrue C. Irish teachers' experiences of professional learning: Implications for policy and practice / C. Sugrue // Journal of In-service education. − 2002. − Vol. 28, № 2. – PP. 311−338.

Teacher Education & the Continuing Professional Development of Teachers and School Leaders: A Short Guide to the areas of provision and the services supported by Teacher Education Section. – 24 p. / [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.google.com.ua/search?q=Teacher+Education+%26+the+Continuing+Professional+Development+of+Teachers+and+School+Leaders&oq=Teacher+Education+%26+the+Continuing+Professional+Development+of+Teachers+and+School+Leaders&aqs=chrome..69i57.6160j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8

The Teaching Council. Cosan Development Process 2016-2020. − Maynooth: Co. Kildare, The Teaching Council, 2016. – 6 p. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.teachingcouncil.ie/en/Publications/Teacher-Education/Cosan-Development-Process.pdf.

The Teaching Council. Cosán Framework for Teachers’ Learning, March 2016. – Maynooth: Co. Kildare, The Teaching Council, 2016. – 29 p.

The Teaching Council. Policy on the Continuum of Teacher Education. – Maynooth: Co. Kildare, The Teaching Council, 2011. – 24 p.

Professsional Development Service for Teachers. Professional Development Schedules Post-Primary: [Supporting Post-Primary Schools & Teachers]. – Department of Education and Skillls, 2013. – 39 p.

Walsh T. An Exploration of Irish Primary School Teachers’ Views on Continuous Professional Development (CPD) / INTO Education Conference, Tullamore Teachmeet Ireland 18th/19th November 2016. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://teachmeetireland.com/wpcontent/uploads/2016/11/2teresawalsh.pdf.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-07-24