МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ ЛЕКСИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗАСОБОМ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.25128/2415-3605.17.4.6Ключові слова:
методи і прийоми навчання, учні молодших класів, лексика англійської мови, театралізованої діяльністьАнотація
Розглянуто методи і прийоми навчання учнів молодших класів лексики англійської мови за допомогою театралізованої діяльності. Визначено види англомовних лексичних знань, навичок і умінь, якими повинні володіти учні четвертих класів загальноосвітніх шкіл; структуру змісту навчання англомовної лексики на початковому етапі навчання в школі; виокремлює театралізовану діяльність як один з засобів навчання, що сприяє підвищенню інтересу до іноземної мови і значною мірою стимулює розвиток мовленнєвої активності учнів. Описано покрокові методичні дії з навчання іншомовної лексики, які поступово ускладнюються, а саме дії: 1) для набуття знань лексичного матеріалу: імітаційні, підстановчі, трансформаційні, селективні, перекладні, що виконуються усно і письмово (крім імітаційних) 2) для формування навичок вживання навчального лексичного матеріалу – ті ж, але з регламентацією часу; 3) для розвитку передмовленнєвих умінь; 4) для розвитку мовленнєвих умінь на базі вивченої лексики. Ефективність усіх вищеназваних дій посилюється використанням ідеальних і матеріальних засобів навчання. Представлено критеріальний апарат і рівні оцінювання лексичних знань і вмінь учнів 4-х класів. Наведено результати експериментального навчання.
Посилання
Водолага Н. В. Навчання розповідання дітей старшого дошкільного віку в театралізованій діяльності: дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 / Н. В. Водолага. – Одеса, 2001. – 201 с.
Богуш А. М. Мовленнєвий компонент дошкільної освіти / А. М. Богуш. – Одеса, 2004. – 176 с.
Богуш А. М. Витоки мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку / А. М. Богуш. – Одеса: Маяк, 1999. – 88 с.