ВИКОРИСТАННЯ МОДЕЛЕЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
DOI:
https://doi.org/10.25128/2415-3605.17.3.20Ключові слова:
змішане навчання, модель змішаного навчання, електронне начання, он-лайн курсАнотація
Розглянуто актуальну проблему впровадження педагогічних інновацій та сучасних он-лайових технологій у навчальний процес. Розкрито потенціал концепції змішаного навчання як новітньої освітньої концепції у процесі активізації навчально-пізнавальної діяльності на уроках іноземної мови у ході традиційної особистої взаємодії учасників освітнього процесу та інтерактивної взаємодії, опосередкованої комп’ютерними технологіями. Теоретично обґрунтовується доцільність застосування моделей змішаного навчання з метою розширення освітніх можливостей учнів у процесі вивчення іноземних мов за рахунок збільшення доступності та гнучкості освіти, врахування їх індивідуальних навчальних потреб, а також темпу і ритму освоєння навчального матеріалу. Виoкpeмлeнo та poзкpитo зміст oснoвних моделей змішаного навчання з урахуванням переважання одного з трьох компонентів змішаного навчання: традиційної особистої взаємодії вчителя з учнями; інтерактивної взаємодії учня з інформаційно-освітніми он-лайн ресурсами; самоосвіти як процесу цілеспрямованого самовдосконалення, саморозвитку учня у процесі навчальної діяльності. Розглянуто способи реалізації моделей змішаного навчання залежно від вікових та психофізіологічних особливостей учнів.
Посилання
Калініна Л. В. Використання технологій змішаного навчання у процесі викладання іноземних мов у середній школі: навч.-метод. посібник / Л. В. Калініна, О. Д. Безверха, О. А. Кузьменко, Д. С. Антонюк. – Житомир: Арт Майстер, 2016. – 127 с.
Aspire’s Blended Learning 101: Handbook // General Media Literacy Lessons. – Retrieved from: http://www.blendmylearning.com/wp-content/uploads.
Bernatek B. Blended Learning in Practice: Case Studies from Leading Schools. FirstLine Schools. September 2012 / B. Bernatek, J. Cohen, J. Hanlon, M. Wilka. – Retrieved from: https://goo.gl/WLhK3r
Blended Learning // The Clayton Christensen Institute. – Retrieved from: https://goo.gl/1IpmhL
Christensen C. Disrupting Class: How Disruptive Innovation Will Change the Way the World Learns / C. Christensen, M. Horn, C. Johnson – New York: McGraw-Hill, 2008. – 272 p.
Greenberg B. Blended Learning: Personalizing Education for Students: online course / B. Greenberg, R. Schwartz, M. Horn. – Retrieved from: https://goo.gl/7ZneuO
Young J. «Hybrid» Teaching Seeks to End the Divide Between Traditional and Online Instruction / J. Young // Chronicle of Higher Education. – 2002. – No. 48(28). – pp. 13–16. – Retrieved from: http://goo.gl/yj460d