ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК ЗАСОБУ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Ключові слова:
комунікативна компетентність, майбутній вихователь дошкільного закладу, рольові ігри, індивідуальний підхідАнотація
Висвітлено проблему формування комунікативної компетентності в майбутніх вихователів. Розглянуто поняття «комунікативна компетентність», показано її зв’язок із професією. Розкрито інтерес до комунікативної компетентності майбутніх вихователів дошкільних закладів. Показано вплив сюжетно-рольових ігор на формування комунікативної компетенції майбутніх вихователів дошкільних закладів. Відзначено, що зростають вимоги до освітньої та професійної підготовки молодого вихователя, виникає необхідність активізувати індивідуальний підхід у навчанні, сприяти розвитку творчих здібностей майбутніх фахівців, спираючись на їх самостійну роботу, активні форми та методи навчання. В зв’язку з цим виникає потреба у фахівцях, які володіють на достатньому рівні комунікативними здібностями і ефективно їх впроваджують в життя дошкільних закладів освіті
Посилання
Бодров В. А. Психологические исследования проблемы профессионализации личности / В. А. Бодров //Психологическое исследование формирования личности профессионала. – М.: Наука, 1991. – С. 3–26.
Бурменская Г. В. Современная американская психология развития / Г. В. Бурменская. – М.: МГУ, 1996. – 226 с.
Кашманова Т. С. Розвиток педагогічної освіти у США (1960–2000 рр.): дис. … д-ра пед. наук: 19.00.04. / Т. С. Кашманова – К., 2002. – 397 с.
Киричук К. Н. Формування творчої особистості вчителя / К. Н. Кичук. – К.: Вища школа, 1991. – 342 с.
Кларин М. В. Инновационные модели обучения в зарубежных педагогических поисках / М. В. Кларин – М.: МГУ, 1994. – 168 с.
Зимняя И. А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования / И. А. Зимняя // Высшее образование сегодня. – 2003 – №5. – С. 4–12.
Скляренко Н. К. Як навчати сьогодні іноземних мов (концепція) / Н. К. Скляренко // Іноземні мови. – 1995. – №1. – С. 5–8.
Чернявская Л. А. Роль коммуникативных задач и учет ситуаций общения при обучении чтению / Л. А. Чернявская // Иностранный язык в школе. – 1986. – №3. – С. 20–25.