ТЕХНОЛОГІЇ КОМП’ЮТЕРНОГО ГЕОМЕТРИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ЯК ЗАСІБ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-БУДІВЕЛЬНИКІВ ДО ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.25128/2415-3605.23.1.35Ключові слова:
комп’ютерне геометричне моделювання, інженери-будівельники, проєктна діяльність, навчальний процес, мотиваціяАнотація
Розглянуто вплив технологій комп’ютерного геометричного моделювання (КГМ) на мотивацію майбутніх інженерів-будівельників до проєктної діяльності. Вказано переваги використання цих технологій у навчальному процесі та досліджено практичний досвід їх застосування. Описано використання КГМ для мотивації студентів-інженерів та перспективи подальшого дослідження технологій КГМ в інженерній сфері. Встановлено експериментально, що використання технологій КГМ позитивно впливає на мотивацію майбутніх інженерів-будівельників до проєктної діяльності, зокрема студенти показали більшу зацікавленість та залученість до процесу навчання, що дозволяє їм здобувати більше знань і навичок у своїй професійній галузі. Описано методи і засоби КГМ і CAD, BIM та ін., показано їхні переваги порівняно з традиційними методами проєктування. Розглянуто вплив використання технологій КГМ на підвищення якості проєктної діяльності та ефективності виробництва будівельних конструкцій. Результати дослідження можуть бути корисні для викладачів і студентів, які працюють у галузі інженерної освіти, а також для фахівців, що займаються проєктуванням та будівництвом.
Посилання
Бєлова Ю. Ю. Проектна діяльність майбутнього інженера-педагога. Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи: зб. наук. праць. Київ: НПУ, 2015. Вип. 51. С. 17–21.
Ванін В. В., Вірченко Г. А. Теоретичні основи геометричного моделювання в машинобудівних САПР із прикладами в КОМПАС-ЗD: навч. посібник. Київ: НТУУ «КПІ», 2011. 140 с.
Джеджула О. М. Теорія і методика графічної підготовки студентів інженерних спеціальностей вищих навчальних закладів: дис. … д-ра. пед. наук: 13.00.04. Тернопіль, 2007. 460 с.
Козяр М. М. Теоретичні і методичні основи графічної підготовки майбутніх інженерів у галузі водного господарства засобами інноваційних технологій: автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04. Київ, 2012. 38 с.
Матвійків О., Ткаченко С., Хаханов В. Інженерне проектування складних об’єктів і систем : навч. посібник. Львів, 2016. 261 с.
Мелентьєв О. Б. Методика впровадження систем автоматизованого проектування у навчальний процес. Умань: АЛМІ, 2018. 155 с.
Райковська Г. О. Розвиток технічного мислення студентів у процесі вивчення креслення: дис. … канд. пед. наук: 13.00.02. Київ, 2002. 219 с.
Райковська Г. О. Інформаційно-комп’ютерні технології – засіб розвитку професійних графічних здібностей студентів вищих технічних закладів. Вісник ЖДТУ. 2006. № 4 (39). С. 234239.
Юсупова М. Ф. Застосування нових інформаційних технологій в графічній підготовці студентів вищих навчальних закладів: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02. Одеса, 2002. 250 c.