ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ДИСПЕТЧЕРІВ- ІНСТРУКТОРІВ УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ
Ключові слова:
педагогічна компетентність, диспетчер-інструктор УПР, педагогічний експериментАнотація
Висвітлено результати експериментальної перевірки технології формування педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів управління повітряним рухом (УПР). Показано, що на етапі формувального експерименту до навчального процесу фахової підготовки майбутніх диспетчерів-інструкторів УПР уведено спецкурс «Основи педагогічної діяльності диспетчера-інструктора УПР», відповідно до плану спецкурсу організація навчального процесу здійснювалася за інтерактивною технологією. Встановлено що, результати після експериментального зрізу стосовно рівня сформованості педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів УПР свідчать про ефективність вказаної технології.
Посилання
Гончаренко С. У. Педагогічні дослідження: методологічні поради молодим науковцям / С. У. Гончаренко. — К.; Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2010. – 308 с.
Лосєва Н. М. Педагогічна компетентність викладача / Н. М. Лосєва // Didactics of mathematics: Problems and Investigations. – 2006. – Issue № 25. – Р. 209–213.
Чистовська І. П. Формування педагогічної компетентності майбутніх магістрів військового управління: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / І. П. Чистовська. – К., 2006. – 223 с.
Шишко А. В. Складові педагогічної компетентності майбутнього викладача іноземної мови / А. В. Шишко // Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. – 2008. – № 115. – С. 155–163.