ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • ІРИНА БАРДУС

DOI:

https://doi.org/10.25128/2415-3605.17.3.10

Ключові слова:

фундаменталізація, зміст навчання, ІТ-фахівець, продуктивна діяльність

Анотація

Відзначено, що підвищення якості професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців до продуктивної діяльності потребує фундаменталізації змісту комп’ютерних дисциплін. Обґрунтовано необхідність фундаменталізації змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців на засадах концепції системної диференційно-інтегративної фундаменталізації та принципу дворівневої неперервної фундаменталізації на основі філософських, математичних і природничих законів та понять. Розроблено структурно-функціональну модель фундаменталізованого змісту професійної підготовки ІТ-фахівців до продуктивної діяльності, яка відображає логіку розвитку ІТ-об’єктів за їх фундаментальними основами і складається з трьох рівнів: загальнонаукових, поточних ІТ-галузевих і перспективних загальнонаукових, ІТ-галузевих фундаментальних понять. Показано, що загальнонауковий фундамент професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців утворює диференційований зміст філософських, математичних та природничих дисциплін; поточний ІТ-галузевий фундамент – зміст навчання комп’ютерних дисциплін, який складається із понять базових ІТ-об’єктів та їх фундаментальних основ; перспективний загальнонауковий та ІТ-галузевий фундамент становить собою філософські, математичні та природничі закони і поняття, які можуть стати фундаментом для майбутніх ІТ-об’єктів, а також поняття про перспективи розвитку вже існуючих ІТ-об’єктів.

Посилання

Бардус І. О. Філософські засади концепції фундаменталізації професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій / І.. Бардус // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Зб.наук. праць. Вип. 52–53. – Харків: Українська інженерно-педагогічна академія, 2016. – С. 7–17.

Бардус І. О. Філософські засади фундаменталізованого змісту професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій / І.. Бардус // Вісник Черкаського університету: Педагогічні науки. – № 9. – 2017. – С. 52–64.

Клепко С.Ф. Репрезентація знань в освітньому просторі (філософський аспект): автореф. дис. ... д-ра філос. наук: 09.00.10 / С. Ф. Клепко. – X., 2009. – 32 с.

Лазарєв М. І. Полісистемне моделювання змісту технологій навчання загальноінженерних дисциплін: монографія / М. І. Лазарєв. – Х.: Вид-во НФаУ, 2003. – 356 с.

Лазарєва Т. А. Підготовка майбутніх інженерів-технологів харчової галузі до творчої професійної діяльності: монографія / Т. А. Лазарєва. – Х.: Право, 2014. – 528 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-26