Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Архіви
Про журнал
Мета та завдання
Публікаційна етика
Положення про авторські права
Порядок рецензування рукописів статей
Політика відкритого доступу
Розгляд інформації та звернень
Авторам
Умови публікації
Напрями досліджень
Вимоги до оформлення статей
Приклад оформлення
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 2 (2020): Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
№ 2 (2020): Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
Опубліковано:
2020-12-24
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ
ІНТЕГРАЦІЯ В ШКІЛЬНІЙ ПРИРОДНИЧІЙ ОСВІТІ: ПЛЮСИ І МІНУСИ
ТЕТЯНА ЗАСЄКІНА
3-11
PDF
ФОРМУВАННЯ ОЧІКУВАНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ В КУРСІ БІОЛОГІЇ НА ПРОФІЛЬНОМУ РІВНІ У СТАРШІЙ ШКОЛІ
МИКОЛА МОСКАЛЕНКО
11-18
PDF
СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
SMART-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ОСУЧАСНЕННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
ВАЛЕНТИНА БІЛИК
19-26
PDF
ВИКОРИСТАННЯ МОДЕЛІ AIDA-S У ПЛАНУВАННІ ТА ПРОВЕДЕННІ ЛЕКЦІЙ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ПОКОЛІННЯ Z
РОКСОЛАНА ВИННИЧУК
26-32
PDF
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ СИСТЕМ ТРИВИМІРНОГО ПРОЄКТУВАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
МИХАЙЛО ОЖГА, ОЛЬГА ПОТАПЧУК, ОЛЕКСАНДР ЯЩИК
32-41
PDF
ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ І МАЙСТЕРНІСТЬ ПЕДАГОГА
ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК УЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ У КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»
НАТАЛІЯ ІГНАТЕНКО
42-49
PDF
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
МИКОЛА БАЛУХ
49-54
PDF
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ ЯК ПРЕДМЕТ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
НАТАЛІЯ ПАВЛОВА
54-60
PDF
ЗМІСТ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ДЗВОНАРСТВА У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
ЛІНА ІЛЬЧУК
60-68
PDF
ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА В ГРЕЦІЇ ТА УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ
ОКСАНА СЕРНЯК, ГІАННІС ГРІГОРІУ
68-76
PDF (English)
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
СУСПІЛЬНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
ТЕТЯНА РОЗВАДОВСЬКА
77-84
PDF
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО МИСЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
ОЛЕКСАНДР ВЕРІТОВ
84-94
PDF
ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРАКТИКУМІ РОБОТИ З МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ ХОРЕОГРАФІЇ
ІРИНА ТКАЧЕНКО, ОЛЕНА ЕНСЬКА, АНАТОЛІЙ МАКСИМЕНКО
94-102
PDF
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ ТА ЕРГОТЕРАПІЇ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
НАТАЛЯ ЧЕПУРНА
102-109
PDF
РОЛЬ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ТВОРІВ МИСТЕЦТВА У ФОРМУВАННІ ЕСТЕТИЧНОЇ СВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ
ВАЛЕРІЯ ІВЧЕНКО
109-116
PDF
ЛІНГВОДИДАКТИКА
ЛІНГВОСТИЛІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ СЛОВОТВІРНИХ ТА МОРФОЛОГІЧНИХ ЗАСОБІВ У ЖУРНАЛІСТСЬКОМУ ТЕКСТІ
НАТАЛІЯ ДАЩЕНКО
117-125
PDF
ФОРМУВАННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ ТА ЕКСТРАЛІНГВІСТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В РАМКАХ КУРСУ АКАДЕМІЧНОГО ПИСЬМА
ЮЛІЯ ЮЛІНЕЦЬКА, ОКСАНА БАБІЙ
125-133
PDF
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ У ПРОЦЕСІ ЕВРИСТИЧНОГО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
НАТАЛІЯ УСЕНКО
133-140
PDF
МІЖКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ФАХІВЦІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ЗАРУБІЖНИХ КОНЦЕПЦІЙ
НАТАЛІЯ РОКІЦЬКА, ТАТЬЯНА ЦЕПЕНЮК
140-150
PDF
ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ПУБЛІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У СТУДЕНТІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
ОЛЬГА ПЕТРИШИНА
150-157
PDF
МЕНЕДЖМЕНТ ОСВІТИ
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «ТЕХНОЛОГІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ»
МАРІАННА ШВАРДАК
158-164
PDF
ДОСЛІДЖЕННЯ ОБІЗНАНОСТІ КЕРІВНИКІВ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ ЩОДО ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНОЮ АДАПТАЦІЄЮ ВЧИТЕЛІВ
ІРИНА ПРОЦЕНКО
164-172
PDF
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ: УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ
МАРІЯ БОЙКО
172-180
PDF
МЕХАНІЗМИ ПОДОЛАННЯ ОПОРУ ЗМІНАМ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
ОКСАНА БОДНАР, ОКСАНА ГОРІШНА
180-189
PDF
ОБГОВОРЮЄМО ПРОБЛЕМУ
СТВОРЕННЯ НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: ҐЕНДЕРНИЙ ПІДХІД
ІРИНА ШУЛЬГА, НАТАЛІЯ ЛЕВЧИК, ОКСАНА КІКІНЕЖДІ
190-197
PDF (English)
ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА ПРОФЕСІЙНЕ ВИГОРЯННЯ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ
ІВАННА ПАРФАНОВИЧ
197-204
PDF
СТРАТЕГІЇ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТНИМИ СИТУАЦІЯМИ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
ВАСІЛІКІ ПАПУТСІ
204-212
PDF (English)
АНАЛІЗ НАУКОВИХ ПІДХОДІВ ДО СУТНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
АНАСТАСІЯ БАЗИЛЕНКО
212-217
PDF
АНАЛІЗ ЦІННІСНО-МОТИВАЦІЙНИХ ФАКТОРІВ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ ПРОФЕСІЙ
КАТЕРИНА АВЕРІНА
218-225
PDF
Мова
English
Українська
logo