Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Архіви
Про журнал
Мета та завдання
Публікаційна етика
Положення про авторські права
Порядок рецензування рукописів статей
Політика відкритого доступу
Розгляд інформації та звернень
Авторам
Умови публікації
Напрями досліджень
Вимоги до оформлення статей
Приклад оформлення
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 2 (2022): Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
№ 2 (2022): Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
Опубліковано:
2022-11-30
СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНО- ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ АГРОПРОМИСЛОВОГО ПРОФІЛЮ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
ОЛЕНА ЛАВРЕНТЬЄВА
6-14
PDF
ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ GOOGLE ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
ОЛЬГА ГУЛАЙ, ВІТАЛІЙ КАБАК
14-21
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
АЛЛА МЕЛЬНИК
23-31
PDF
МОДЕЛЬ СИСТЕМИ ВІДДАЛЕНОГО НАВЧАННЯ ПРОГРАМУВАННЮ РОБОТІВ
СЕРГІЙ КОЗІБРОДА, АНДРІЙ ПАЛЬЧИК, ІВАН-СТАНІСЛАВ МАЗУР, ВОЛОДИМИР РАК
31-41
PDF
ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ І МАЙСТЕРНІСТЬ ПЕДАГОГА
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
ОЛЬГА КРАСНИЦЬКА
42-50
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ У КИТАЙСЬКІЙ НАРОДНІЙ РЕСПУБЛІЦІ
ОКСАНА ЖЕРНОВНИКОВА, ОЛЕКСІЙ НАЛИВАЙКО
51-56
PDF
СТРАТЕГІЧНІ НАРАТИВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІВ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ
ГАЛИНА ЛИТВИНЮК
56-66
PDF
ЛІНГВОДИДАКТИКА
ТРАДИЦІЙНА ТА ІНТЕРАКТИВНА МЕТОДОЛОГІЯ ВЕКТОРИЗАЦІЇ ЗАСВОЄННЯ СИНТАКСИЧНО-ПУНКТУАЦІЙНИХ НОРМ В УМОВАХ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
ЕЛЕОНОРА ПАЛИХАТА
67-73
PDF
ЕКСПЛІКАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В МОДЕЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМАХ «УКРАЇНСЬКА МОВА. 5–6 КЛАСИ» ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
ОЛЬГА ПЕТРИШИНА, ЛЕСЯ ГАПОН, МАР’ЯНА ЯГНИЧ
73-81
PDF
АКТУАЛІЗАЦІЯ ГУМАНІСТИЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ
ОКСАНА ГУЛЯК
81-88
PDF
ВИКОРИСТАННЯ «ХМАР СЛІВ» ПІД ЧАС МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
ІРИНА ТАМОЖСЬКА
88-97
PDF
ОБГОВОРЮЄМО ПРОБЛЕМУ
ЗМІСТ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В КОНТЕКСТІ ВИМОГ ПРОГРАМИ МІЖНАРОДНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ TIMSS
ТЕТЯНА ГЛАДЮК, МИКОЛА ГЛАДЮК
98-106
PDF
МАТЕМАТИКА У ПРИРОДНИЧИХ НАУКАХ ТА ОСВІТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
ВІКТОРІЯ ПАВЕЛКО
106-113
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ БЛОКЧЕЙН ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМИ ДОКУМЕНТАМИ
ОЛЕКСАНДР ЯЩИК, ІГОР ТВЕРДОХЛІБ, ЮРІЙ ФРАНКО, МИХАЙЛО ОЖГА
113-120
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕМИ ВІЙНИ В ІГРАШКАХ ТА ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
ОКСАНА ПИСАРЧУК, РОСТИСЛАВ РУДЕНСЬКИЙ
120-126
PDF
ВИВЧАЄМО ДОСВІД
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗМІШАНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ (З ДОСВІДУ РОБОТИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ГНАТЮКА)
ОЛЕКСАНДРА КАШУБА, ТЕТЯНА КРАВЧУК, ГАЛИНА НАВОЛЬСЬКА, АНДРІЙ ТУРЧИН
127-135
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ІНСТРУМЕНТОЗНАВСТВО ТА МЕТОДИКА РОБОТИ З ДИТЯЧИМ МУЗИЧНИМ КОЛЕКТИВОМ»: З ДОСВІДУ РОБОТИ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
ЗІНОВІЙ СТЕЛЬМАЩУК
135-144
PDF
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ГУРТКОВОЇ РОБОТИ У СУЧАСНИХ УМОВАХ
ГАЛИНА ГАВРИЩАК, БОРИС СТРУГАНЕЦЬ, ГАЛИНА МАМУС
144-152
PDF
Мова
English
Українська
logo