Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Архіви
Про журнал
Мета та завдання
Публікаційна етика
Положення про авторські права
Порядок рецензування рукописів статей
Політика відкритого доступу
Розгляд інформації та звернень
Авторам
Умови публікації
Напрями досліджень
Вимоги до оформлення статей
Приклад оформлення
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 1 (2021): Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
№ 1 (2021): Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
Опубліковано:
2021-06-15
СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
ФОРМУВАННЯ ГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ КОМП’ЮТЕРНО-ОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ГАЛИНА ГАВРИЩАК, АНДРІЙ УРУСЬКИЙ
6-13
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНИХ ЗАВДАНЬ У ВИВЧЕННІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПЕДАГОГІЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
АНДРІЙ ВЕЛЬГАЧ, ІННА ГРОД
14-24
PDF
ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ ДО СТВОРЕННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-КВЕСТІВ
ВАСИЛЬ ГАЛАН, ВАСИЛЬ КРАВЧУК, ГАННА СОЛОНЕЦЬКА
24-32
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ЛАБОРАТОРІЙ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ХІМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
ІГОР ВОЙТОВИЧ, ОКСАНА ВОЙТОВИЧ, ГАЛИНА МАРТИНЮК
32-40
PDF
РОЛЬ ТЬЮТОРА У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ З ОХОРОНИ ПРАЦІ В ПЕРІОД ЗАПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
ІРИНА КАМЕНСЬКА
41-49
PDF
КОМП’ЮТЕРНЕ ТЕСТУВАННЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ (НА ПРИКЛАДІ ВИКЛАДАННЯ ДОКУМЕНТОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН У ЗВО)
ІРИНА ШКІЦЬКА
49-58
PDF
ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО СПІЛКУВАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ
АНАСТАСІЯ МАЛОТА
58-66
PDF
СУЧАСНІ ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОХОРОНА ПРАЦІ»
МАРІАННА БУЖАНСЬКА
67-74
PDF
МОДЕЛІ УРОКІВ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ: АНАЛІЗ ТА ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУЮВАННЯ
ОЛЕНА ГУЗАР, МАРІЯ ЛІОНЕНКО
74-80
PDF
ВЕКТОРИЗАЦІЯ КАРТ СІЛЬСЬКИХ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ У ПІДГОТОВЦІ ЛОГІСТІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ГЕОІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ЯРОСЛАВ ЗАМОРА, НАЗАР БУРЕГА, АНДРІЙ ЛІННІК
80-89
PDF
ЛІНГВОДИДАКТИКА
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
СВІТЛАНА ВИСОТЧЕНКО, ІРИНА МАЛИНОВСЬКА
90-97
PDF
ВПЛИВ МЕТАКОГНІТИВНИХ СТРАТЕГІЙ НА ВДОСКОНАЛЕННЯ АНГЛОМОВНОГО ЧИТАННЯ ТА АКАДЕМІЧНУ УСПІШНІСТЬ МАГІСТРАНТІВ
ІРИНА ЛЕВЧИК, ОКСАНА МАЗУР, НАТАЛІЯ ЗАКОРДОНЕЦЬ
98-109
PDF
ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ЦІКАВОГО МОВОЗНАВСТВА
ГАЛИНА ОДИНЦОВА
109-116
PDF
ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА ЗАНЯТТЯХ З ДИСЦИПЛІНИ «СУЧАСНА ПОЛЬСЬКА МОВА»
ОКСАНА РАНЮК, СВІТЛАНА ВОЙТАЛЮК
116-122
PDF
ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ І МАЙСТЕРНІСТЬ ПЕДАГОГА
МЕТОДИЧНА СКЛАДОВА СИСТЕМИ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНОГО ПРОФІЛЮ
ГАЛИНА ГЕНСЕРУК, СЕРГІЙ МАРТИНЮК
123-131
PDF
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА РОБОТА ЯК ФОРМА УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ
ІРИНА ПРОЦЕННКО, МАРІЯ БИКОВА
131-138
PDF
ІДЕНТИФІКАЦІЯ ФЕЙКІВ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
ОКСАНА КУШНІР, ТЕТЯНА РЕШЕТУХА
138-145
PDF
ВИКОНАВСЬКА МАЙСТЕРНІСТЬ АКОРДЕОНІСТА В КОНТЕКСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МУЗИКАНТА-ПЕДАГОГА
ЗІНОВІЙ СТЕЛЬМАЩУК
146-152
PDF
ДИДАКТИКА ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
РЕАЛІЗАЦІЯ МОТИВАЦІЙНОЇ ФУНКЦІЇ У ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
НАДІЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА
153-161
PDF
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ СТВОРЕННЯ КАЗОК ЯК МЕДІАОСВІТНЬОГО ПРОДУКТУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
ІРИНА КУЗЬМА
161-167
PDF
ЕПІСТЕМОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ ТА ІСТОРІЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
ОСВІТА В УКРАЇНІ ПЕРІОДУ РЕВОЛЮЦІЇ 1917–1921 РОКІВ: НЕЗАВЕРШЕНА СПРОБА РЕФОРМУВАННЯ
ТАМАРА ВИСОЦЬКА
168-178
PDF
ПЕДАГОГІЧНІ ВІХИ ЖИТТЯ Й ДІЯЛЬНОСТІ МИРОНА КОРДУБИ У КОНТЕКСТІ ЕПОХИ
ІРИНА ФЕДОРІВ
178-192
PDF
ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ЖІНОЧИХ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ У ГАЛИЧИНІ НА ПРИКЛАДІ БЕРЕЖАНСЬКОЇ УЧИТЕЛЬСЬКОЇ СЕМІНАРІЇ
ПОЛІНА ВЕРБИЦЬКА
192-198
PDF
ВИВЧАЄМО ДОСВІД
ДИСТАНЦІЙНЕ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ІСТОРІЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ XIX СТОЛІТТЯ» В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ: ДОСВІД ВИКЛАДАЧІВ
НАТАЛІЯ ГРИЦАК, ГАЛИНА ДЕРКАЧ, НАТАЛІЯ КУЧМА, ОКСАНА ЛАБАЩУК
199-208
PDF
ОСОБЕННОСТИ ЭЛЕКТИВНОГО КУРСА «ОСНОВЫ ИНФОРМАЦИОННОЙ КУЛЬТУРЫ» В ОПП ПОДГОТОВКИ БАКАЛАВРОВ «СРЕДНЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ (АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК И ЛИТЕРАТУРА)»
АНАТОЛІЙ КЛИМЕНКО
209-217
PDF (English)
ОБГОВОРЮЄМО ПРОБЛЕМУ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
КРІСТІНА ТОРОП
218-224
PDF
МОДЕЛІ ТА РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАННЯ SТЕМ-ДИСЦИПЛІН В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19
ОЛЕНА КУЗЬМІНСЬКА
224-232
PDF
Мова
English
Українська
logo